ogrevanje
Opaženo

V Merkur po ugodne rešitve za ogrevanje

V času, ko se vsi sprašujemo, kako in po kakšni ceni se bomo to zimo ogrevali, Merkur z novo oglaševalsko akcijo in svojo ponudbo širi možnosti za ogrevanje, na katere ne pomislimo ali jih ne poznamo.

Kratek opis akcije: S produktnimi veleplakati in televizijskimi oglasi, ki potencirajo zavedanje znamke pred jesensko delovno sezono, je ogrevanje urejeno tudi z alternativnimi rešitvami, kot so kamin, klimatska naprava ali IR-paneli.

ogrevanje1

ogrevanje2

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje (veliki obcestni plakati)

Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Romana Zorman

Direktor projekta v agenciji: Peter Došen

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek 

Tekstopiska: Vlasta Merc

Oblikovalca: Robert Lupše in Ana Jakončič

Trajanje akcije: september 2022

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji