ogrevanje
Opaženo

V Merkur po ugodne rešitve za ogrevanje

V času, ko se vsi sprašujemo, kako in po kakšni ceni se bomo to zimo ogrevali, Merkur z novo oglaševalsko akcijo in svojo ponudbo širi možnosti za ogrevanje, na katere ne pomislimo ali jih ne poznamo.

Kratek opis akcije: S produktnimi veleplakati in televizijskimi oglasi, ki potencirajo zavedanje znamke pred jesensko delovno sezono, je ogrevanje urejeno tudi z alternativnimi rešitvami, kot so kamin, klimatska naprava ali IR-paneli.

ogrevanje1

ogrevanje2

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje (veliki obcestni plakati)

Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Romana Zorman

Direktor projekta v agenciji: Peter Došen

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek 

Tekstopiska: Vlasta Merc

Oblikovalca: Robert Lupše in Ana Jakončič

Trajanje akcije: september 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji