V Merkurju je vse urejeno za črni petek
Merkur je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravil digitalno akcijo, ki v ospredje postavlja svetovalno vlogo znamke. V glavni vlogi nastopa šaljivi svetovalec Sašo Stare, ki razdaja koristne nasvete za nakupovanje na črni petek.
Merkur
Kratek opis: Akcija je na spletnih kanalih in v Merkurjevih trgovinah zaživela že oktobra, saj so v prvi fazi kupce namreč nagovorili z oglasi, ki so ciljali na njihovo radovednost. V zameno za elektronski naslov so uporabniki dobili elektronsko sporočilo z razkrito Merkurjevo ponudbo ob črnem petku, ki jim ga je osebno distribuiral Sašo Stare, Merkurjev svetovalec za črni petek. »Ekskluzivna komunikacija ponudbe je Merkur na nakupovalne lističe ob črnem petku tako postavila že dober mesec in pol pred velikim dnevom in predvsem pred konkurenco, odlični rezultati pa so dokaz, da smo Slovenci zelo radovedni potrošniki. V nadaljevanju akcije je Sašo Stare razkril pronicljive nasvete za uspešno nakupovanje, uporabnikom, zbranim v lijaku potencialnih novih kupcev, smo predstavili dodatne možnosti za popuste, izbrano ponudbo izdelkov za črni petek in spletni ponedeljek pa smo z oglasi prenesli širši javnosti,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: aktivnosti na družbenih omrežjih, vsebinski marketing, komunikacija na prodajnih mestih, komunikacija na merkur.si, katalog, televizijsko oglaševanje
Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Ela Piškur, Brina Samec in Janez Korelc
Direktorica projekta v agenciji: Anja Šeme Todorovič
Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj
Asistentka vodje projektov: Kristina Zidar
Kreativni direktor: Matjaž Germ
Umetniški direktor: Primož Kos
Spletni strateg: Uroš Svenšek
Tekstopiska: Veronika Povž
Oblikovalka: Lara Oset
Strokovnjakinja za družbena omrežja: Hana Godina
Videoprodukcija: Neja Kalan in Jan Rifelj
Fotograf: Jernej Kokol
Trajanje akcije: oktober in november 2020