mol clovek
Opaženo

V mestu in naravi nismo sami

V Mestni občini Ljubljana pod okriljem družbenoodgovorne akcije »Človek, čuvaj svoje mesto« tudi letos z različnimi aktivnostmi opozarjajo na pomen spoštovanja skupnega javnega prostora.

Akcijo so prvič predstavili leta 2015, z njo pa so želeli opozoriti na nesprejemljivost vandalizma in poudariti pomen spoštovanja skupnega javnega prostora. »Leta 2015  smo se osredotočili na nedovoljeno grafitiranje in uničevanje javnih objektov, v naslednjih štirih letih pa smo v središče akcije postavili ozaveščanje o pobiranju pasjih iztrebkov in odmetavanju žvečilnih gumijev ter cigaretnih ogorkov v koš. Letos se s plakatno akcijo odzivamo na aktualno problematiko,« je o plakatih, s katerimi pozivajo k temu, da moramo odpadke in zaščitne maske odvreči v koše za smeti, povedala Karmen Žirovnik, ki skrbi za marketinške aktivnosti Mestne občine Ljubljana. Kot kreativni direktor se je pod akcijo podpisal Marko Miladinović, kot umetniški direktor pa Nenad Cizl.

mol clovek1

mol človek2

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji