z
Opaženo

V športu mi ni para

Agencija Yin + Young in Lidl Slovenija sta v sodelovanju z Zvezo za šport invalidov Slovenije – Slovenski paralimpijski komite zasnovala družbeno odgovorno kampanjo.

Kratek opis akcije: Kampanja z osrednjim sporočilom »V športu mi ni para« z vrlinami parašportnikov navdihuje in povezuje, aktualizira enakovrednost športov in športnikov, obenem pa slavi unikatnost slehernega posameznika. Kampanja spodbuja navijaško zavest med slovensko, že pregovorno športno ozaveščeno javnostjo, ji približa parašport in spodbuja izenačitev percepcije parašporta s športom. Izpostavlja namreč odlike parašportnikov, ki so skupne vsem športnikom in kot takšne vsem v navdih. Prav zaradi njih našim parašportnikom v športu resnično ni para. Posledično kampanja temelji na človeškem dejavniku in se manifestira v iskreni ter avtentični osebnoizpovedni zgodbi parašportnika in parašportnice, ki se v epilogu svoje zgodbe enkrat za vselej pozicionirata kot športnik oziroma športnica. Beseda »para«, ki se je v javnosti na trenutke še vedno drži stigma, pa preko osrednjega sporočila »V športu mi ni para« dobi nov pomen v krepitvi vloge parašporta in parašportnikov pri nas. Kampanja primarno slavi parašport oziroma šport, a s tem, ko je v ospredje postavila njegove junake ter jih predstavila v človeški in intimni luči, približa vrednote in lastnosti, s katerimi se lahko poistoveti prav vsak.

Lidl Slovenija je sicer že vrsto let zlati sponzor Zveze za šport invalidov – Slovenskega paralimpijskega komiteja. Skupaj sodelujejo pri različnih projektih, ki ne podpirajo le slovenskega parašporta, temveč tudi spreminjajo zavest javnosti o vključevanju mladih invalidov v šport.

Naročnik: Lidl Slovenija

Agencija: Yin + Young

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, radijski oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi

Predstavnice naročnika: Metka Šilar Šturm, Aleksandra Potočnik, Eva Pečovnik, Anita Srac in Majda Kočar

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Sloboda

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Nejc Miljak

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Klemen Razinger

Postprodukcija: Ivan Čerkezović in Nikola Marinković

Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar

Glasba: Universal Music

Digitalna agencija: Drom

Medijska agencija: OMD

 

z

z

z

zz

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji