VALÚ. Vse. Boljše.
Telekom Slovenije predstavlja storitev VALÚ, oglaševalsko akcijo zanjo pa so pripravili v Pristopu.
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: »VALÚ je odgovor na zadrego ob pozabljeni denarnici, na zamudno preštevanje drobiža in zahtevno računanje ob delitvi računa. Je pametna denarnica, ki vam omogoča sodoben in mobilen vsakdan, na kar 3.000 prodajnih mestih. Je več kot samo znamka, je storitev, ki olajša veliko zapletov že danes, še več pa jih bo rešila jutri,« pravijo v Telekomu Slovenije. To storitev predstavljajo uporabnikom z napredno, a hkrati enostavno komunikacijo. Za začetek z imenom, ki izhaja iz angleške »value« (vrednost). Njegova osrednja vloga je namreč prav to: ustvarjanje vrednosti.
Ob izidu so ustvarili televizijski oglas in ga nadgradili z animirano zgodbo, ki s pomočjo ilustriranih karakterjev pokaže vse prednosti pametne denarnice. Spremlja jo pesem, za katero pravijo, da je ne boste mogli prenehati prepevati. Tako bo beseda VALÚ postala domača, nekaj kar vam bo šlo v uho in iz ušesa preprosto na zaslon vašega mobilnika.
Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Niko Kušar, Tjaša Škrilec, Borut Bartol, Mojca Pogačnik, Petra Krančan, Vita Vrtač in Mateja Grabar Premelč
Direktorica projekta: Melita Božič
Vodja projekta v agenciji: Mojca Mačkovšek Danev
Strateginja vsebinskega marketinga: Tina Šubic Konda
Kreativna direktorja: Drago Mlakar in Sara Mekinc
Tekstopisca: Drago Mlakar in Eva Gjörek
Umetniški direktorji in oblikovalci: Matija Kocbek, Rok Flego in Vida Igličar
Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik
Asistentka vodje projektov: Ajda Cedilnik
Produkcija: Studio 7
Režiser: Mark Pirc
Postprodukcija: Nuframe
Ilustrator: Nenad Cizl
Glasba: Robert Pikl kot avtor priredbe (originalna pesem: Piero Umiliani – Mah Nà Mah Nà)
Medijska agencija: Pristop Media
Medijska načrtovalka: Tamma Žbontar
Trajanje akcije: junij – julij 2019