Varno v poletje.
Agencijo za varnost prometa s komunikacijsko akcijo opozarja na nevarnost prometnih nesreč, ki so v poletnih mesecih žal v porastu.
Agencija za varnost prometa
Kratek opis akcije: Če ljudje poletje povezujemo zlasti z brezskrbnostjo, veseljem in užitki, prometna statistika zadnjih let priča o porastu prometnih nesreč in smrtnih žrtev prav v poletnih mesecih. V akciji #VarnoVPoletje so prvič v zgodovini združili ključni deležniki za varnost v prometu ob podpori predstavnikov civilne družbe, da bi zajezili in spremenili tragični trend.
Poleg plakatov in policijskih maket ob prometnih cestah, akcijo dopolnjujejo še sporočilne table na večjih križiščih in parkiriščih, preventivne aktivnosti na poletnih dogodkih, aktivnosti v lokalih ter druge aktivnosti, ki jih posamezni partnerji že izvajajo in se v poletnih mesecih pojavljajo pod sporočilom #VarnoVPoletje.
Elementi akcije: novinarska konferenca, radijski oglas, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, izpostavitve ob cestah, promocijski materiali, sodelovanje z vplivneži
Medijska agencija: OMD
Predstavnice naročnika: Vesna Marinko, Petra Sedej in Nina Kumerdej
Direktor projekta: Martin Stariha
Mlajša vodja projekta: Eva Goričan
Kreativni direktor: Tine Lugarič
Tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Ljubo Bratina
Odnosi z javnostmi: Lina Antolič
Spletna strateginja: Maša Butara
Video produkcija: Ansat