varno v solo
Opaženo

Varno v šolo

Luna\TBWA je v sodelovanju z Agencijo za varnost prometa pripravila posebno akcijo #Varno VŠolo, ki opozarja na vrnitev šolarjev v promet in voznike opominja, naj bodo za volanom še bolj pozorni.

Kratek opis akcije: V okviru akcije je vseh 20.840 prvošolcev letos poleg rumene rutice prejelo tudi rumene balone, simbole večje varnosti otrok v prometu. »Otroci so z baloni bolj opazni, saj zavzamejo širše vidno polje in z rumeno barvo še bolj učinkovito voznike opozarjajo nase. Rumeni baloni so na prvi šolski dan preplavili vso Slovenijo in poskrbeli za odmevno nacionalno aktivacijo,« pravijo v Luni\TBWA. Pripravili so tudi nova preventivna gradiva #VarnoVŠolo s petimi koraki za večjo varnost udeležencev v prometu, zasnovana posebej za otroke, ki prvič vstopajo v promet, in posebej za voznike ter ostale udeležence.

Na dogodku za novinarje so prvošolce na pomembnost varnosti v prometu opozarjali tudi vzorniki mladih Nipke, Challe Salle in Nina Pušlar.

varno v solo1

varno v solo2

varno v solo3

varno v solo4

varno v solo5

varno v solo6

varno v solo7

Elementi akcije: novinarska konferenca, inovativno zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, spletni video, komunikacija na družbenih omrežjih, izpostavitve ob cestah, promocijski in izobraževalni materiali, sodelovanje z vplivneži

Medijska agencija: OMD

Predstavnice naročnika: Vesna Marinko, Petra Sedej in Nina Kumerdej

Direktor projekta: Martin Stariha

Mlajša vodja projekta: Eva Goričan

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Odnosi z javnostmi: Lina Antolič

Spletna strateginja: Maša Butara

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji