Varno v šolo
Luna\TBWA je v sodelovanju z Agencijo za varnost prometa pripravila posebno akcijo #Varno VŠolo, ki opozarja na vrnitev šolarjev v promet in voznike opominja, naj bodo za volanom še bolj pozorni.
Agencija za varnost prometa
Kratek opis akcije: V okviru akcije je vseh 20.840 prvošolcev letos poleg rumene rutice prejelo tudi rumene balone, simbole večje varnosti otrok v prometu. »Otroci so z baloni bolj opazni, saj zavzamejo širše vidno polje in z rumeno barvo še bolj učinkovito voznike opozarjajo nase. Rumeni baloni so na prvi šolski dan preplavili vso Slovenijo in poskrbeli za odmevno nacionalno aktivacijo,« pravijo v Luni\TBWA. Pripravili so tudi nova preventivna gradiva #VarnoVŠolo s petimi koraki za večjo varnost udeležencev v prometu, zasnovana posebej za otroke, ki prvič vstopajo v promet, in posebej za voznike ter ostale udeležence.
Na dogodku za novinarje so prvošolce na pomembnost varnosti v prometu opozarjali tudi vzorniki mladih Nipke, Challe Salle in Nina Pušlar.
Elementi akcije: novinarska konferenca, inovativno zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, spletni video, komunikacija na družbenih omrežjih, izpostavitve ob cestah, promocijski in izobraževalni materiali, sodelovanje z vplivneži
Medijska agencija: OMD
Predstavnice naročnika: Vesna Marinko, Petra Sedej in Nina Kumerdej
Direktor projekta: Martin Stariha
Mlajša vodja projekta: Eva Goričan
Kreativni direktor: Tine Lugarič
Tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Ljubo Bratina
Odnosi z javnostmi: Lina Antolič
Spletna strateginja: Maša Butara