lumpi
Opaženo

Veliki domišljijski natečaj: Kako izgledajo lumpiji

Lumpi, Mercatorjeva blagovna znamka za otroke, že vrsto let navdušuje najmlajše in njihove starše. Obrazi Lumpija so bili skozi leta različni liki, ki pa z novim poglavjem Kluba Lumpi dobivajo novo podobo.

Kratek opis akcije: Za novo podobo tokrat ne bo poskrbel prizna ilustrator, temveč umetnice in umetniki, stare od štiri do deset let. Z velikim domišljijskim natečajem Mercator tako k ustvarjanju nove generacije Lumpijev vabi kar otroke same. »Kdo se namreč bolj spozna nanje? So novi Lumpiji zabavna bitja z gromozanskimi glavami in kratkimi nogami, pegaste deklice s kitkami do tal ali igrive živalice z vesoljskimi kapami? Mi ne vemo. Povedali bodo otroci,« pravijo v Mercatorju.

lumpi2

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Majda Vodopivec

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Rok Artiček in Maj Kelenc

Direktorici projekta v agenciji: Andreja Veršič in Ana Jelačin

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Montaža: Urška Vavpetič

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji