lumpi
Opaženo

Veliki domišljijski natečaj: Kako izgledajo lumpiji

Lumpi, Mercatorjeva blagovna znamka za otroke, že vrsto let navdušuje najmlajše in njihove starše. Obrazi Lumpija so bili skozi leta različni liki, ki pa z novim poglavjem Kluba Lumpi dobivajo novo podobo.

Kratek opis akcije: Za novo podobo tokrat ne bo poskrbel prizna ilustrator, temveč umetnice in umetniki, stare od štiri do deset let. Z velikim domišljijskim natečajem Mercator tako k ustvarjanju nove generacije Lumpijev vabi kar otroke same. »Kdo se namreč bolj spozna nanje? So novi Lumpiji zabavna bitja z gromozanskimi glavami in kratkimi nogami, pegaste deklice s kitkami do tal ali igrive živalice z vesoljskimi kapami? Mi ne vemo. Povedali bodo otroci,« pravijo v Mercatorju.

lumpi2

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Majda Vodopivec

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Rok Artiček in Maj Kelenc

Direktorici projekta v agenciji: Andreja Veršič in Ana Jelačin

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Montaža: Urška Vavpetič

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji