Veliki domišljijski natečaj: Kako izgledajo lumpiji
Lumpi, Mercatorjeva blagovna znamka za otroke, že vrsto let navdušuje najmlajše in njihove starše. Obrazi Lumpija so bili skozi leta različni liki, ki pa z novim poglavjem Kluba Lumpi dobivajo novo podobo.
Mercator
Kratek opis akcije: Za novo podobo tokrat ne bo poskrbel prizna ilustrator, temveč umetnice in umetniki, stare od štiri do deset let. Z velikim domišljijskim natečajem Mercator tako k ustvarjanju nove generacije Lumpijev vabi kar otroke same. »Kdo se namreč bolj spozna nanje? So novi Lumpiji zabavna bitja z gromozanskimi glavami in kratkimi nogami, pegaste deklice s kitkami do tal ali igrive živalice z vesoljskimi kapami? Mi ne vemo. Povedali bodo otroci,« pravijo v Mercatorju.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje
Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Majda Vodopivec
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Rok Artiček in Maj Kelenc
Direktorici projekta v agenciji: Andreja Veršič in Ana Jelačin
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalka: Mateja Omerzel
Montaža: Urška Vavpetič
Medijska agencija: Studio Nexus