izbor spar
Opaženo

Veliko dobrega pod skupno jelko

Kreativna ekipa Formitas je za Spar Slovenija pripravila priredbo prazničnega televizijskega oglasa.

Kratek opis akcije: V Sparu pravijo, da je skrb za skupnost na prvem mestu tudi v prazničnem času. »Sprehod po različnih slovenskih krajih v televizijskem oglasu nas spomni, da vsak posameznik, družina in prijatelji občudujejo svojo jelko, ker jih ta opiše na najbolj pristen način. Raznolikost naših zgodb je čudovita in dobrodošla, na koncu pa se vsi najdemo pod našo skupno jelko, kjer smo dobrodošli vsi,« pravijo. Zgodbo poveže pesem »Ne bodi kot drugi« slovenskega pisatelja in pesnika Ferija Lainščka v izvedbi pevke Ditke.

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih

Predstavnici naročnika: Janja Štular in Nina Šumi

Vodja projekta v agenciji: Žana Močnik Koncilija

Kreativni direktor: Blaž Ritmanič

Produkcijska hiša: Produkcijska skupina Mangart

Režiser: Aleš Verbič

Medijska agencija: AM Komunikacije

Trajanje akcije: od 16. novembra do 31. decembra 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji