mercator
Opaženo

Veliko skupnega imamo, ker se dobro poznamo

Mercator nadaljuje svojo krovno korporativno komunikacijo, s katero odgovarja na situacijo ob epidemiji.Mercator nadaljuje svojo krovno korporativno komunikacijo, s katero odgovarja na situacijo ob epidemiji.

Kratek opis akcije: Na začetku je bila komunikacija usmerjena na dialog s potrošniki z oglaševalsko akcijo »Dober sosed stoji ob strani«, nato je sledila akcija »Vsem našim junakom iz srca hvala«, namenjena njihovim zaposlenim, ki so bili še posebej izpostavljeni. Tej je sledila še vseslovenska humanitarna akcija »Minute za junake«, s katero je Mercator obiskal in obdaril vse, ki v teh časih delajo na izpostavljenih delovnih mestih. 

»Za blagovne znamke je v tem obdobju še posebej pomembno, da imajo jasno vizijo, katere so njihove ključne prednosti, ki jim pomagajo obstati in uspeti na trgu, za katerega še vedno ne vemo, kako se bo spremenil. Zato Mercator s svojo novo korporativno kampanjo izpostavlja svoje ključne prednosti, kot so sodelovanje z lokalnimi pridelovalci v programu Radi imamo domače in dobavitelji legendarnih blagovnih znamk pod imenom Moje znamke, kartica ugodnosti Pika, predvsem pa usmerjenost v prihodnost, katere zastavonoši sta blagovna znamka Minute in sodobne nakupovalne storitve. Vse to nas povezuje in vzajemno nagrajuje,« pravijo v Mercatorju, kjer dodajajo, da zaradi svoje jasne vizije še vedno ostajajo 'najboljši sosed'.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje

Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Viktorija Radojević Mavrič

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Video: Urška Vavpetič

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji