Veliko skupnega imamo, ker se dobro poznamo
Mercator nadaljuje svojo krovno korporativno komunikacijo, s katero odgovarja na situacijo ob epidemiji.Mercator nadaljuje svojo krovno korporativno komunikacijo, s katero odgovarja na situacijo ob epidemiji.
Mercator
Kratek opis akcije: Na začetku je bila komunikacija usmerjena na dialog s potrošniki z oglaševalsko akcijo »Dober sosed stoji ob strani«, nato je sledila akcija »Vsem našim junakom iz srca hvala«, namenjena njihovim zaposlenim, ki so bili še posebej izpostavljeni. Tej je sledila še vseslovenska humanitarna akcija »Minute za junake«, s katero je Mercator obiskal in obdaril vse, ki v teh časih delajo na izpostavljenih delovnih mestih.
»Za blagovne znamke je v tem obdobju še posebej pomembno, da imajo jasno vizijo, katere so njihove ključne prednosti, ki jim pomagajo obstati in uspeti na trgu, za katerega še vedno ne vemo, kako se bo spremenil. Zato Mercator s svojo novo korporativno kampanjo izpostavlja svoje ključne prednosti, kot so sodelovanje z lokalnimi pridelovalci v programu Radi imamo domače in dobavitelji legendarnih blagovnih znamk pod imenom Moje znamke, kartica ugodnosti Pika, predvsem pa usmerjenost v prihodnost, katere zastavonoši sta blagovna znamka Minute in sodobne nakupovalne storitve. Vse to nas povezuje in vzajemno nagrajuje,« pravijo v Mercatorju, kjer dodajajo, da zaradi svoje jasne vizije še vedno ostajajo 'najboljši sosed'.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje
Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Viktorija Radojević Mavrič
Kreativni direktor: Matej Kodrič
Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalka: Mateja Omerzel
Video: Urška Vavpetič
Medijska agencija: Pristop Media