dobro jemo
Opaženo

Vemo. Dobro jemo.

Podjetje Meso Kamnik je v sodelovanju s komunikacijsko agencijo IR IMAGE pripravilo oglaševalsko akcijo za pospeševanje prodaje mesa in mesnih izdelkov za žar pred in med sezono piknikov.

Kratek opis akcije: Cilj akcije je promocija kakovostnega mesa s slovenskim poreklom blagovne znamke Anton iz Kamnika. Mesni izdelki Anton iz Kamnika, namenjeni pripravi na žaru, so narejeni iz mesa lastne reje in so, kot trdijo, prvi na trgu, ki ne vsebujejo E-dodatkov, glutena, laktoze, jajc, soje, umetnih barvil in ojačevalcev okusa.

»Z oglaševalsko akcijo želimo spodbuditi premislek pred nakupi za piknike ter ostalimi druženji in odločitev za zdravo ter kakovostno meso in mesne izdelke slovenskega izvora. Tako smo v komunikaciji občinstvu postavili vprašanje, ali res vemo, kaj jemo. Odgovor ponujajo izdelki slovenske kakovosti, ki so prepoznavnega okusa, pripravljeni po recepturah tradicionalnih okusov lokalne kuhinje, ki temeljijo na uporabi prvovrstnih kosov svežega mesa. S celovitim obvladovanjem od rojstva, vzreje, zakola in razseka Meso Kamnik zagotavlja potrošnikom varno izbiro kakovostnega svežega slovenskega svinjskega in govejega mesa ter mesnih izdelkov Anton. Odgovor je torej jasen in ga opredeljuje končni slogan, ki ubesedi bistvo blagovne znamke Anton iz Kamnika: 'Vemo. Dobro jemo.'« so povedali za MM.

meso

Elementi akcije: oglaševanje na oglasnih veleplakatih, televiziji, na spletu, na radiu ter v tisku

Predstavnica naročnika: Nevenka Kobal

Vodja projekta v agenciji: Samo Skvarča

Tekstopiska: Anja Čala

Umetniška direktorica in oblikovalka: Nika Kubelj

Fotograf: Peter Škrlep

Čas trajanja akcije: od 10. maja do 20. junija 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji