Vemo. Dobro jemo.
Podjetje Meso Kamnik je v sodelovanju s komunikacijsko agencijo IR IMAGE pripravilo oglaševalsko akcijo za pospeševanje prodaje mesa in mesnih izdelkov za žar pred in med sezono piknikov.
Meso Kamnik
Kratek opis akcije: Cilj akcije je promocija kakovostnega mesa s slovenskim poreklom blagovne znamke Anton iz Kamnika. Mesni izdelki Anton iz Kamnika, namenjeni pripravi na žaru, so narejeni iz mesa lastne reje in so, kot trdijo, prvi na trgu, ki ne vsebujejo E-dodatkov, glutena, laktoze, jajc, soje, umetnih barvil in ojačevalcev okusa.
»Z oglaševalsko akcijo želimo spodbuditi premislek pred nakupi za piknike ter ostalimi druženji in odločitev za zdravo ter kakovostno meso in mesne izdelke slovenskega izvora. Tako smo v komunikaciji občinstvu postavili vprašanje, ali res vemo, kaj jemo. Odgovor ponujajo izdelki slovenske kakovosti, ki so prepoznavnega okusa, pripravljeni po recepturah tradicionalnih okusov lokalne kuhinje, ki temeljijo na uporabi prvovrstnih kosov svežega mesa. S celovitim obvladovanjem od rojstva, vzreje, zakola in razseka Meso Kamnik zagotavlja potrošnikom varno izbiro kakovostnega svežega slovenskega svinjskega in govejega mesa ter mesnih izdelkov Anton. Odgovor je torej jasen in ga opredeljuje končni slogan, ki ubesedi bistvo blagovne znamke Anton iz Kamnika: 'Vemo. Dobro jemo.'« so povedali za MM.
Elementi akcije: oglaševanje na oglasnih veleplakatih, televiziji, na spletu, na radiu ter v tisku
Predstavnica naročnika: Nevenka Kobal
Vodja projekta v agenciji: Samo Skvarča
Tekstopiska: Anja Čala
Umetniška direktorica in oblikovalka: Nika Kubelj
Fotograf: Peter Škrlep
Čas trajanja akcije: od 10. maja do 20. junija 2020