Veseli valovi
Mercator je v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji zasnoval oglaševalsko akcijo »Veseli valovi«, s katero želijo omogočiti, da bo letošnje poletje prijazno morju in živalim v njem.
Mercator
Kratek opis akcije: »Koliko oceanov je na svetu? Koliko rok ima hobotnica? Katera je najhitrejša riba? Koliko plastičnih odpadkov bo leta 2050 plavalo v morju? Če bo šlo tako naprej, več kot živali,« svarijo v Mercatorju. Z nakupi Mojih znamk v Mercatorju lahko kupci zbirajo nalepke in polnijo album Veseli valovi. Preko njega bodo 'glavice iz globin' – hobotnica Hugo, rakovica Rozi in morska želva Živa – najmlajše seznanile s svojim podvodnim domom in jih podučile o odgovornem vedenju, ko bodo počitnikovali na morju.
Mercator v sklopu akcije »Veseli valovi« ponuja tudi okolju prijazno serijo izdelkov, in sicer kopalne brisače, ki so bile včasih plastenke, nogavice iz predelanih zapuščenih ribiških mrež in organskega bombaža, zapestnice iz recikliranih plastičnih odpadkov ter plišaste igrače njihovih junakov.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopisec: Maj Kelenc
Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič
Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalca: Mateja Omerzel in Milko Pečanić
Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Nina Tanhofer
Produkcijska hiša: NuFrame
Režiser: Žiga Pokorn
Skladatelj: Davor Herceg
Medijska agencija: Pristop Media