izbor mercator
Opaženo

Veseli valovi

Mercator je v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji zasnoval oglaševalsko akcijo »Veseli valovi«, s katero želijo omogočiti, da bo letošnje poletje prijazno morju in živalim v njem.

Kratek opis akcije: »Koliko oceanov je na svetu? Koliko rok ima hobotnica? Katera je najhitrejša riba? Koliko plastičnih odpadkov bo leta 2050 plavalo v morju? Če bo šlo tako naprej, več kot živali,« svarijo v Mercatorju. Z nakupi Mojih znamk v Mercatorju lahko kupci zbirajo nalepke in polnijo album Veseli valovi. Preko njega bodo 'glavice iz globin' – hobotnica Hugo, rakovica Rozi in morska želva Živa – najmlajše seznanile s svojim podvodnim domom in jih podučile o odgovornem vedenju, ko bodo počitnikovali na morju.

Mercator v sklopu akcije »Veseli valovi« ponuja tudi okolju prijazno serijo izdelkov, in sicer kopalne brisače, ki so bile včasih plastenke, nogavice iz predelanih zapuščenih ribiških mrež in organskega bombaža, zapestnice iz recikliranih plastičnih odpadkov ter plišaste igrače njihovih junakov.

 

veseli valovi2

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Maj Kelenc

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar

Umetniški direktor: David Fartek

OblikovalcaMateja Omerzel in Milko Pečanić

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Nina Tanhofer

Produkcijska hiša: NuFrame

Režiser: Žiga Pokorn

Skladatelj: Davor Herceg

Medijska agencija: Pristop Media

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji