oraketa
Opaženo

Vesolje vitaminov

Radenska Adriatic in agencija Internavti sta v vesolje »izstrelili« digitalni lov na deset vitaminov.

Kratek opis akcije: Leta 2020 so pri Radenski Adriatic predstavili novo vesolje vitaminov in sadja – vitaminske instantne napitke Oraketa. Da bi potrošnike ozavestili, da vitaminski napitki odličnega okusa Oraketa vsebujejo deset vitaminov, so v marcu 2022 začeli z digitalno aktivacijo Vesolje vitaminov. V digitalno vesolje so skrili deset vitaminov, ki jih morajo uporabniki spleta poiskati, če želijo osvojiti 100.000 centov in ostale »oraketastične« nagrade.

Elementi akcije: pristajalna spletna stran, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnika naročnika: Primož Rok Puppis in Eglė Wehle

Strateginji: Urša Pučko in Eva Križaj   

Vodja projekta v agenciji: Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Medijska agencija: AM komunikacije

Produkcija pristajalnega mesta: CNJ (Gregor Logar in Doris Kordić)

Trajanje akcije: marec 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji