Vesolje vitaminov
Radenska Adriatic in agencija Internavti sta v vesolje »izstrelili« digitalni lov na deset vitaminov.
Radenska Adriatic
Kratek opis akcije: Leta 2020 so pri Radenski Adriatic predstavili novo vesolje vitaminov in sadja – vitaminske instantne napitke Oraketa. Da bi potrošnike ozavestili, da vitaminski napitki odličnega okusa Oraketa vsebujejo deset vitaminov, so v marcu 2022 začeli z digitalno aktivacijo Vesolje vitaminov. V digitalno vesolje so skrili deset vitaminov, ki jih morajo uporabniki spleta poiskati, če želijo osvojiti 100.000 centov in ostale »oraketastične« nagrade.
Elementi akcije: pristajalna spletna stran, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavnika naročnika: Primož Rok Puppis in Eglė Wehle
Strateginji: Urša Pučko in Eva Križaj
Vodja projekta v agenciji: Neža Šimenc
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Umetniška direktorica: Maruša Koželj
Medijska agencija: AM komunikacije
Produkcija pristajalnega mesta: CNJ (Gregor Logar in Doris Kordić)
Trajanje akcije: marec 2022