navijaški špricer
Opaženo

Vinakoper gre na zmago in na špricer!

V agenciji prvi.prvi. so za Vinakoper predstavili prvi »uradni navijaški špricer« za EURO 2024.

Kratek opis akcije: Vinakoper, ki že vrsto let podpira slovensko nogometno reprezantanco, je v sodelovanju z Mercatorjem in Nogometno zvezo Slovenije razvil prvi uradni navijaški špricer. V duhu navijaštva so v agenciji prvi.prvi. razvili ime Goool Spritz in zasnovali lansirno kampanjo s preprostim in jasnim sporočilom, ki ne potrebuje nadaljnje razlage in ga razume sleherni profi ali hobi navijač: »Gremo na zmago! Gremo na Goool Spritz!«

Glavni dolgoročni cilj naročnika je postavitev kakovostnega istrskega špricerja ob bok velikemu kralju navijaških pijač – pivu. In to ne le v obliki pločevinke za eno osebo, temveč v obliki buteljke, ki si jo lahko deli vsa družba in skupaj nazdravlja na nove zmage.

spricer1

spricer2

Elementi akcije: tiskani mediji, pristajalna stran, družbena omrežja, spletno oglaševanje, gradivo za opremo prodajnih mest, nagradna igra

Predstavnice naročnika: Sara Pfeifer Milčinović, Tina Pavščič in Marija Kerkez

Direkorica projekta v agenciji: Meta Pavlin Avdić

Vodja projekta v agenciji: Matevž Goličič

Kreativni direktor: Matija Ošlak

Umetniška direktorica: Sanja Radaković

Medijska agencija: OMG

Čas trajanja akcije: junij in julij 2024

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji