hofer opera
Opaženo

Visoki C je srečal najboljšo HOFER ceno

»Lado Bizovičar je z novim žanrom dokazal, da v tej oglaševalski akciji res vsak najde nekaj za svoj okus,« pravijo njeni snovalci.

Kratek opis akcije: HOFER se s svojo tokratno žanrsko izvedbo že skoraj ponarodele HOFER cene podaja v visoke kulturne sfere. »Ko se tokrat dvigne zavesa, vas na glavnem odru namreč pričakuje Lado Bizovičar v vlogi opernega virtuoza, ki gledalce s svojim veličastnim glasom popelje skozi operno arijo po do-re-mi-fa-so-la-ti-do HOFER ceni. Že od začetka oglaševalske akcije, ki smo jo otvorili z narodnozabavnim žanrom, ponavljamo, da bo vsak našel nekaj za svoj okus, točno tako, kot v naših trgovinah,« pravijo pri HOFER-ju. Pri agenciji Saatchi&Saatchi pa dodajajo, da jih veseli, da kampanja še vedno preseneča in pritegne gledalce.

hofer opera1

hofer opera2

hofer opera3

hofer opera4

hofer opera5

Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali HOFER

Predstavniki naročnika: Urša Golob Pezdirc, Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Rok Ficko, Larisa Derenčin, Maša Čarni in Maja Rotovnik

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbeni oblikovalec: Jernej Kramberger

Zasnova vsebin: Klemen Bobnar MSL (Publicis Groupe Slovenia)

Video produkcija: Super16

Režiser: Mark Pirc

Avdio produkcija: Matjaž Zdešar

Priredba originalne glasbe: Dravle Records

Avtor priredbe: Gašper Konec in Damjan Jovič

Avtorja originalne glasbe: Stephen Kugler in Clemens Marx

Fotograf: Primož Bregar

Medijska strategija in zakup: GroupM, Zagreb

GDN taktika in zakup: Starcom (Publicis Groupe Slovenia)

Družbena omrežja: Sonce.net

Trajanje akcije: februar 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji