Visoki C je srečal najboljšo HOFER ceno
»Lado Bizovičar je z novim žanrom dokazal, da v tej oglaševalski akciji res vsak najde nekaj za svoj okus,« pravijo njeni snovalci.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: HOFER se s svojo tokratno žanrsko izvedbo že skoraj ponarodele HOFER cene podaja v visoke kulturne sfere. »Ko se tokrat dvigne zavesa, vas na glavnem odru namreč pričakuje Lado Bizovičar v vlogi opernega virtuoza, ki gledalce s svojim veličastnim glasom popelje skozi operno arijo po do-re-mi-fa-so-la-ti-do HOFER ceni. Že od začetka oglaševalske akcije, ki smo jo otvorili z narodnozabavnim žanrom, ponavljamo, da bo vsak našel nekaj za svoj okus, točno tako, kot v naših trgovinah,« pravijo pri HOFER-ju. Pri agenciji Saatchi&Saatchi pa dodajajo, da jih veseli, da kampanja še vedno preseneča in pritegne gledalce.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali HOFER
Predstavniki naročnika: Urša Golob Pezdirc, Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Rok Ficko, Larisa Derenčin, Maša Čarni in Maja Rotovnik
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Izvedbeni oblikovalec: Jernej Kramberger
Zasnova vsebin: Klemen Bobnar MSL (Publicis Groupe Slovenia)
Video produkcija: Super16
Režiser: Mark Pirc
Avdio produkcija: Matjaž Zdešar
Priredba originalne glasbe: Dravle Records
Avtor priredbe: Gašper Konec in Damjan Jovič
Avtorja originalne glasbe: Stephen Kugler in Clemens Marx
Fotograf: Primož Bregar
Medijska strategija in zakup: GroupM, Zagreb
GDN taktika in zakup: Starcom (Publicis Groupe Slovenia)
Družbena omrežja: Sonce.net
Trajanje akcije: februar 2022