Vita Fruc
Družina pijač Fruc je letos osvežila svoje vrste. Sadnim okusom se je pridružil Vita Fruc z več vitamini in manj sladkorja, »sočna do konca« pa ni le njegova vsebina, temveč tudi barvito pakiranje, polno sadnih ilustracij.
Fruc
Kratek opis akcije: »Vita Fruc se v oglasih predstavlja v dveh različicah, vsem ljubiteljem okusne osvežitve pa pove, kaj vse jim prinese več vitaminov in manj sladkorja: več idej, odbitosti in celo prožnosti ter manj gravitacije, lenarjenja in zabave,« pravijo v Pristopu. Novost na družbenih omrežjih predstavlja tudi ambasador znamke Gašper Bergant, mojster humorja z manj sladkorja, ki bo v naslednjih tednih na Instagram kanalu fruc.si sledilce naučil, kako v preveč posladkanem svetu stvari povedati z manj osladnosti. Vse sveže novice pa lahko uporabniki spremljajo tudi na prenovljeni spletni strani fruc.si.
Elementi akcije: televizijski oglas, oglasne svetlobne vitrine, spletni mediji in družbena omrežja
Predstavnici naročnika: Tanja Vidmar Šinigoj in Mirjam Obljubek
Direktorica projekta v agenciji: Nina Usnik
Asistentka vodje projekta: Tjaša Vehovec
Kreativni direktor: Drago Mlakar
Tekstopiski: Eva Gjörek in Tjaša Derstvenšek
Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl
Oblikovalec: Urban Zotel
Družbena omrežja: Tjaša Derstvenšek
Produkcijska hiša: Art Rebel