Vizija NIČ
Zavod Varna pot, katerega cilj je zmanjšati število žrtev v prometu, si z novo akcijo prizadeva, da bi prav vsi sprejeli osebno zavezo k tako imenovani »Viziji NIČ«.
Zavod varna pot
Kratek opis akcije: Novo razvita certifikacijska shema Vizija NIČ poziva posameznike, podjetja, lokalne skupnosti, izobraževalne institucije, nevladne organizacije ter državne institucije in organe k aktivnemu prispevku za zagotovitev varne mobilnosti. S tem se želijo postopno približati končnemu cilju Vizije NIČ, torej zmanjšanju števila smrtnih žrtev in hudo telesno poškodovanih na 0. Glavna kreativna podoba akcije je slika, izdelana za svetovni dan spomina na žrtve prometnih nesreč (WDOR 2017). Plakat je takrat predstavilo več kot sto držav in številne mednarodne vladne in nevladne organizacije, ki se ukvarjajo z varnostjo v cestnem prometu in žrtvami prometnih nesreč. Na ogled je bil tudi v središču Ljubljane.
Elementi akcije: glavna kreativna podoba, oglasni spot, aktivnosti v šolah, vrtcih in občinah, brošura s programi, razlagalni videoposnetek
Predstavnik naročnika: Robert Štaba
Kreativna videoprodukcija, tekstopisje, ilustracije in animacija: Miss Moose Production
Vodja projekta v videoprodukciji, kreativna in umetniška direktorica: Manja Porle