eta
Opaženo

Vlagaj vase

Natureta je ustvarila oglaševalsko akcijo »Vlagaj vase«, s katero spodbuja k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.

Kratek opis akcije: Program »Vlagaj vase« podpira že tradicionalno Naturetino akcijo Ozimnica, ki je namenjena promociji živilskih izdelkov za zimsko domačo shrambo. »Vlaganje sveže zelenjave in plodov iz narave lahko prepustimo Natureti, medtem ko smo za vlaganje vase in v kakovost svojega življenja odgovorni sami. Velikokrat je za odločitev, da nekaj storimo drugače in ravnamo v smeri osebnega razvoja, potreben tudi zunanji dražljaj, ki nas pozove, da vložimo vase,« ugotavljajo v Natureti. Povezali so se s strokovnjaki na področju psihologije in psihoterapije in z njihovo pomočjo ponudili podporo pri osvajanju novih sprememb in zdravih navad za polnejše življenje.

Pridruženi programu »Vlagaj vase« prejmejo uporabne nasvete in smernice, ki jim pomagajo pri osebni rasti, doseganju kariernih ciljev, ustvarjanju zdravih medosebnih odnosov in krepitvi ljubečega odnosa do lastnega telesa. Vsebine so podprte z recepti, primernimi za vsakodnevno eksperimentiranje v domači kuhinji s sezonskimi, lokalnimi in Naturetinimi izdelki.

eta

Elementi akcije: digitalno oglaševanje, pristajalna stran, sodelovanje z vplivneži, komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z javnostmi, nagradna igra

Predstavnici naročnika: Ksenija Jankovič in Lučka Godnov

Strateginja in vodja projekta: Tjaša Lenardič

Tekstopiska: Iris Vrhovski

Oblikovalca: Luka Grčar in Blaž Jakelj

Produkcija spletnega mesta: Sebastian Gradišar in Davor Čerpnjak

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji