Vlagaj vase
Natureta je ustvarila oglaševalsko akcijo »Vlagaj vase«, s katero spodbuja k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
ETA Kamnik
Kratek opis akcije: Program »Vlagaj vase« podpira že tradicionalno Naturetino akcijo Ozimnica, ki je namenjena promociji živilskih izdelkov za zimsko domačo shrambo. »Vlaganje sveže zelenjave in plodov iz narave lahko prepustimo Natureti, medtem ko smo za vlaganje vase in v kakovost svojega življenja odgovorni sami. Velikokrat je za odločitev, da nekaj storimo drugače in ravnamo v smeri osebnega razvoja, potreben tudi zunanji dražljaj, ki nas pozove, da vložimo vase,« ugotavljajo v Natureti. Povezali so se s strokovnjaki na področju psihologije in psihoterapije in z njihovo pomočjo ponudili podporo pri osvajanju novih sprememb in zdravih navad za polnejše življenje.
Pridruženi programu »Vlagaj vase« prejmejo uporabne nasvete in smernice, ki jim pomagajo pri osebni rasti, doseganju kariernih ciljev, ustvarjanju zdravih medosebnih odnosov in krepitvi ljubečega odnosa do lastnega telesa. Vsebine so podprte z recepti, primernimi za vsakodnevno eksperimentiranje v domači kuhinji s sezonskimi, lokalnimi in Naturetinimi izdelki.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje, pristajalna stran, sodelovanje z vplivneži, komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z javnostmi, nagradna igra
Predstavnici naročnika: Ksenija Jankovič in Lučka Godnov
Strateginja in vodja projekta: Tjaša Lenardič
Tekstopiska: Iris Vrhovski
Oblikovalca: Luka Grčar in Blaž Jakelj
Produkcija spletnega mesta: Sebastian Gradišar in Davor Čerpnjak