Vodka Tito's se upira trendu hard seltzerjev
Blagovna znamka Tito's Vodka se z novim izdelkom in komunikacijsko akcijo norčuje iz trenda, da vse več alkoholnih pijač širi svojo ponudbo tako, da na trg pošiljajo mešanice pijač, kot so koktajli in hard seltzerji.
Kaja Kovič
Namesto da bi Tito's Vodka vstopila na prenasičen, a še vedno rastoč trg hard seltzerjev in koktajlov v pločevinkah, pripravljenih za pitje, so na prodajne police dali inovativen izdelek, osredotočen na njihovo osnovno ponudbo.
Tito v pločevinki
Predstavljajo namreč novi izdelek »Tito's in a Can«, ki je nastal kot zabavna posledica hitro rastočega trenda, da podjetja, ki prodajajo žgane pijače, izdelujejo »drugorazredne« koktajle in hard seltzerje (žgana pijača z mineralno vodo z okusom). V podjetju so se namreč odločili narediti nekaj popolnoma drugačnega in tako predstavljajo jekleno pločevinko, ki ljubiteljem njihove vodke omogoča, da si sami zmešajo svojo najljubšo mešanico, jo vzamejo na pot in jo uživajo hladno še dolgo časa.
»Ljudi spodbujamo, da prazno pločevinko napolnijo z vodko Tito's in si ustvarijo pijačo po lastni izbiri ter se tako odrečejo manj kakovostnim mešanicam drugih ponudnikov. Ker mi ne delamo koktajlov, jih delate vi. Ves zaslužek od prodaje pločevink (cena ene znaša okoli 20 evrov) bo šel v dobrodelne namene. Komunikacijsko akcijo smo ustvarili z agencijo Arts & Letters Creative, njen osnovni element pa je 30-sekundni videoposnetek, za katerega verjamamo, da bo kmalu postal viralen,« pove Taylor Berry, vodja marketinga v podjetju Tito's Vodka.