Vsak dan rastemo. Že 75 let.
Fructal je v sodelovanju z agencijo Pristop zasnoval komunikacijsko akcijo ob 75-letnici blagovne znamke.
Fructal
Kratek opis akcije: Ob pomembnem jubileju znamke Fructal je nastala komunikacijska akcija, ki jo povezuje sporočilo »Vsak dan rastemo. Že 75 let.« Najprej je »vzklila« v televizijskem oglasu z zgodbo otroške oblekice, skrite nekje v kotu omare, ki prav tako kot Fructalova Tetrapack® embalaža, dobi nov namen. Razvejala se je tudi na preostale kanale, kjer bo še naprej širila svoje sporočilo in se tako »ukoreninila« v Fructalovo dolgoletno zgodbo. »Naše poslanstvo je, da se razvijamo, rastemo in vsak dan z malimi koraki postajamo nekoliko boljši. S pozornostjo do ljudi, ki nas obkrožajo in do okolja, tako skupaj ustvarjamo lepši svet. Iz nostalgičnega včeraj raste lepši jutri in Fructal raste skupaj z nami. Že 75 let. Ob odličnem okusu, ki ostaja nespremenjen, je znamka od svojih začetkov zrasla, tako po širini spektra izdelkov kot tudi odgovornosti do okolja in družbe,« so za MM povedali v Fructalu.
Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, družbena omrežja, zunanje oglaševanje
Predstavnici naročnika: Tanja Vidmar Šinigoj in Tina Špende Ivanič
Direktorica projekta: Nina Usnik
Vodja projekta: Tjaša Vehovec
Kreativni direktor: Blaž Vuk
Snovalka: Eva Gjörek
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalec: Urban Zotel
Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc
Produkcijska hiša: Kinomotel
Režiser: Gregor Vesel
Fotograf: Matic Kremžar
Trajanje akcije: od 16. marca do 12. aprila 2020 (prvi val)