fructal 75 let
Opaženo

Vsak dan rastemo. Že 75 let.

Fructal je v sodelovanju z agencijo Pristop zasnoval komunikacijsko akcijo ob 75-letnici blagovne znamke.

Kratek opis akcije:  Ob pomembnem jubileju znamke Fructal je nastala komunikacijska akcija, ki jo povezuje sporočilo »Vsak dan rastemo. Že 75 let.« Najprej je »vzklila« v televizijskem oglasu z zgodbo otroške oblekice, skrite nekje v kotu omare, ki prav tako kot Fructalova Tetrapack® embalaža, dobi nov namen. Razvejala se je tudi na preostale kanale, kjer bo še naprej širila svoje sporočilo in se tako »ukoreninila« v Fructalovo dolgoletno zgodbo. »Naše poslanstvo je, da se razvijamo, rastemo in vsak dan z malimi koraki postajamo nekoliko boljši. S pozornostjo do ljudi, ki nas obkrožajo in do okolja, tako skupaj ustvarjamo lepši svet. Iz nostalgičnega včeraj raste lepši jutri in Fructal raste skupaj z nami. Že 75 let. Ob odličnem okusu, ki ostaja nespremenjen, je znamka od svojih začetkov zrasla, tako po širini spektra izdelkov kot tudi odgovornosti do okolja in družbe,« so za MM povedali v Fructalu.

Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika: Tanja Vidmar Šinigoj in Tina Špende Ivanič

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta: Tjaša Vehovec

Kreativni direktor: Blaž Vuk

Snovalka: Eva Gjörek

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalec: Urban Zotel

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Fotograf: Matic Kremžar

Trajanje akcije: od 16. marca do 12. aprila 2020 (prvi val)

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji