kuhna
Opaženo

Vse je kuh'na!

»Vandaliziranje političnih plakatov je pri nas nacionalni šport. In dobri smo v njem. O tem pričajo tudi duhoviti napisi na seriji plakatov za našo otroško kuharsko oddajo Mali šef Slovenije,« pravijo v Mercatorju.

Kratek opis akcije: Plakati, ki pozivajo h glasovanju za vašega favorita med malimi šefi, so ustvarjeni po zakonitostih predvolilnih komunikacij, ki so te dni vsepovsod in zato kar kličejo po humorni vandalizaciji. In do te je tudi prišlo. Slogani, ki so jih s spreji razpršili na plakate, se hudomušno poigravajo s prežvečenimi političnimi parolami.

»Serija iznakaženih plakatov za Mali šef Slovenije lepo izkorišča predvolilni čas, ko se vsi potegujejo za naše glasove in so naše ulice preplavljene s političnimi plakati. Čas, ko je tudi naš digitalni svet ob vsakem pogledu poln spletnih predvolilnih sporočil. Zato smo našo akcijo razširili tudi po digitalnih platformah, ker se glavne predvolilne kampanje odvijajo prav na družbenih omrežjih. In to z upravičenim namenom, saj se za naše glasove borijo tudi mladi kuharji, da bi svoji šoli prikuhali 10.000 evrov Mercatorjeve nagrade za šolske projekte. Tiste, ki so bili včasih tudi zaradi obrazov na sosednjih plakatih, prisiljeni počakati na boljše čase,« pravijo v Mercatorju. V agenciji Herman & partnerji pa dodajajo: »Če je vse kuh'na, naj nam vsaj tekne!«

ms1

ms2

ms3

ms4

ms5

ms6

ms7

ms8

ms9

Predstavnica naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Direktorici projekta: Andreja Veršič in Brigita Švigelj

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalec in video animator: Mark Caserman

Tekstopisca: Miha Bevc in Maj Kelenc

Fotografinja: Ewa Bogataj

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji