m tehnika
Opaženo

Vse je v tehniki

Igriva tržnokomunikacijska akcija za M Tehniko predstavlja novi komunikacijski slogan »Vse je v tehniki«. Pri snovanju akcije jim je pomagala agencija Herman & partnerji.

Ime akcije: Vse je v tehniki

Kratek opis akcije: Novi slogan deluje dvoplastno: na eni strani povsem dobesedno, saj je v M Tehniki, Mercatorjevi trgovini za dom, delavnico in vrt, na voljo vse, kar kupci potrebujejo za svoje male in velike projekte »DIY«, na drugi pa simbolno, saj ljudi prijazno spodbuja, da zavihajo svoje rokave in se lotijo stvari – ne glede na raven spretnosti. Drži namreč le eno dejstvo – edini neuspešni projekti so tisti, ki so (in ostajajo) nedokončani.

Serija TV-oglasov, ki vabi k obisku in kliče k akciji, vzbuja pozornost s tehniko »stop motion«, privlačna formacija orodja pa ustvari zanimivo likovno motiviko na tiskanih materialih. Kot pravijo snovalci akcije, pa je to šele začetek, saj namerava M Tehnika oglaševalsko akcijo v naslednjih mesecih razširiti še z novimi elementi.

Elementi akcije: televizijski oglasi, tisk, digitalno komuniciranje

Predstavnica naročnika: Polona Saksida

Agencija: Herman & partnerji

Vodji projekta v agenciji: Anja Mitrovič in Jernej Lipar

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopiska: Eva Stopar

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalec: Matic Kosem

Fotograf/ilustrator: Tomaž Praunseis

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Tomaž Praunseis

Medijska agencija: Nexus Media

Začetek akcije: 20. julij 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji