Vse je v tehniki
Igriva tržnokomunikacijska akcija za M Tehniko predstavlja novi komunikacijski slogan »Vse je v tehniki«. Pri snovanju akcije jim je pomagala agencija Herman & partnerji.
Ime akcije: Vse je v tehniki
Kratek opis akcije: Novi slogan deluje dvoplastno: na eni strani povsem dobesedno, saj je v M Tehniki, Mercatorjevi trgovini za dom, delavnico in vrt, na voljo vse, kar kupci potrebujejo za svoje male in velike projekte »DIY«, na drugi pa simbolno, saj ljudi prijazno spodbuja, da zavihajo svoje rokave in se lotijo stvari – ne glede na raven spretnosti. Drži namreč le eno dejstvo – edini neuspešni projekti so tisti, ki so (in ostajajo) nedokončani.
Serija TV-oglasov, ki vabi k obisku in kliče k akciji, vzbuja pozornost s tehniko »stop motion«, privlačna formacija orodja pa ustvari zanimivo likovno motiviko na tiskanih materialih. Kot pravijo snovalci akcije, pa je to šele začetek, saj namerava M Tehnika oglaševalsko akcijo v naslednjih mesecih razširiti še z novimi elementi.
Elementi akcije: televizijski oglasi, tisk, digitalno komuniciranje
Predstavnica naročnika: Polona Saksida
Agencija: Herman & partnerji
Vodji projekta v agenciji: Anja Mitrovič in Jernej Lipar
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Tekstopiska: Eva Stopar
Umetniški direktor: Matt Penko
Oblikovalec: Matic Kosem
Fotograf/ilustrator: Tomaž Praunseis
Produkcijska hiša: Bright Visuals
Režiser: Tomaž Praunseis
Medijska agencija: Nexus Media
Začetek akcije: 20. julij 2022