lifeclass
Opaženo

Vstopi v Svet zdravih užitkov

V oglaševalski akciji »Vstopi v Svet zdravih užitkov« so se v LifeClass Hotels & Spa Portorož »poigrali« z uveljavljenim sloganom svoje blagovne znamke: Svet zdravih užitkov.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, so želeli ustvariti enostaven, nagovorni slogan, ki se sklada z ustaljenim spominskim vzorcem – dolgoletnim sloganom, ki so mu dodali še poziv k akciji. »Komunikacija je načrtno ostala enostavna in je usmerjena k bistvu. Slogan povzema vizijo blagovne znamke Hotelov LifeClass Hotels & Spa Portorož, ki je doseči ravnotežje duha, telesa in uma s kakovostnim in zdravim načinom življenja,« pravijo. Dodajo, da sta bili pretekli dve leti s pandemijo in njenimi posledicami prava preizkušnja za številne panoge kot tudi za naša zasebna življenja. »Kot vsaka velika sprememba, če odmislimo vse njene negativne plati, nas je tudi ta veliko naučila. Kljub temu, da smo veliko časa preživeli doma, smo bolj kot kadar koli prej potrebovali oddih od vsakdana in sprostitev. Spomnili smo se pomena, ki ga ima kakovostno preživet čas, ki ga namenimo sebi, in kar je bilo najbolj ključno, pomena zdravja.«

S kampanjo »Vstopi v Svet zdravih užitkov« vabijo, da se prepustimo dopustovanju, ki daje občutek, da nismo le dopustovali ob morju, ampak da smo s celostno obravnavo dosegli popolno sprostitev in okrepili svoje zdravje. Kampanja se je začela maja letos in je še v teku. Idejna zasnova je nastala na podlagi destinacijske kampanje Turističnega združenja Portorož, imenovane »Mi smo tu«. V sklopu te kampanje, pa tudi samostojno, je bila prisotna na slovenskem, italijanskem in nemškem tržišču. V jesenskem obdobju bo vizualni element kampanje nekoliko nadgrajen in posodobljen.

Elementi akcije: tiskani, radijski in digitalni oglasi, spletne pasice, veliki oglasni plakati, promocijski članki

Organizacija foto in video produkcije: April 8

Predstavnica naročnika: Tamara Lesjak

Digitalna zasnova in oblikovanje: Artep, Petra Kozomara

Besedila, komuniciranje z javnostmi in družbena omrežja: Nika Filipič in Katerina Grego

Fotograf: Jaka Ivančič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji