Z igrifikacijo lažje do zaupanja kupcev
Escapebox je za Lidl Slovenija pripravil zabavno in kreativno akcijo, s katero želijo doseči večjo prepoznavnost slovenskih izdelkov.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: »Cilj je bil ustvariti zabavno, a poučno izkušnjo, ki bi prevzela del celovite komunikacijske akcije znane verige trgovin na drobno, s poudarkom na spoznavanju izdelkov slovenskega porekla v njihovi ponudbi. Dodatno dimenzijo projekta je predstavljal zabaven način spoznavanja edinstvenih kulinaričnih, turističnih, športnih in kulturnih zakladov Slovenije,« pravijo avtorji.
Kviz je sestavljalo 15 vprašanj z različnih področij, povezovala so jih zanimiva, zabavna, manj znana, pogosto kar neverjetna dejstva o Sloveniji. Kombinacija informativnih vsebin in zabavne mehanike se je izkazala za odličen način predstavitve slovenskih izdelkov v trgovinah, zlasti zaradi nevsiljive vključitve koristnih informacij o posameznih izdelkih in njihovih dobaviteljih. Med kvizovska vprašanja so vpletli tudi kratko anketo, ki je naročniku pomagala še bolje razumeti nakupne navade in odločitve potrošnikov. »Za sodelovanje v njej se je odločilo kar 6549 posameznikov, kar je zares soliden dosežek, sami odgovori pa so za naročnika izjemnega pomena za sprejemanje nadaljnjih poslovnih odločitev,« so zadovoljni.
Projekt v številkah: pristajalno stran je obiskalo preko 15.000 unikatnih uporabnikov, več kot polovica, 7.700, jih je igro odigralo v celoti in se uvrstilo na lestvico najboljših. Kar 55 odstotkov vseh, ki so kviz odigrali, jih je potrdilo tudi prijavo na naročnikove e-novice, 650 pa jih je doživetje delilo na družbenem omrežju Facebook.
Predstavnica naročnika: Špela Kregar
Kreativni in strateški direktor: Blaž Pregelj
Vodja projekta: Marko Maučec
Tekstopiska: Lucija Šuštar
Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja
Programer: Tine Pintar