lidl kviz
Opaženo

Z igrifikacijo lažje do zaupanja kupcev

Escapebox je za Lidl Slovenija pripravil zabavno in kreativno akcijo, s katero želijo doseči večjo prepoznavnost slovenskih izdelkov.

Kratek opis akcije: »Cilj je bil ustvariti zabavno, a poučno izkušnjo, ki bi prevzela del celovite komunikacijske akcije znane verige trgovin na drobno, s poudarkom na spoznavanju izdelkov slovenskega porekla v njihovi ponudbi. Dodatno dimenzijo projekta je predstavljal zabaven način spoznavanja edinstvenih kulinaričnih, turističnih, športnih in kulturnih zakladov Slovenije,« pravijo avtorji.

Kviz je sestavljalo 15 vprašanj z različnih področij, povezovala so jih zanimiva, zabavna, manj znana, pogosto kar neverjetna dejstva o Sloveniji. Kombinacija informativnih vsebin in zabavne mehanike se je izkazala za odličen način predstavitve slovenskih izdelkov v trgovinah, zlasti zaradi nevsiljive vključitve koristnih informacij o posameznih izdelkih in njihovih dobaviteljih. Med kvizovska vprašanja so vpletli tudi kratko anketo, ki je naročniku pomagala še bolje razumeti nakupne navade in odločitve potrošnikov. »Za sodelovanje v njej se je odločilo kar  6549 posameznikov, kar je zares soliden dosežek, sami odgovori pa so za naročnika izjemnega pomena za sprejemanje nadaljnjih poslovnih odločitev,« so zadovoljni.

Projekt v številkah: pristajalno stran je obiskalo preko 15.000 unikatnih uporabnikov, več kot polovica, 7.700, jih je igro odigralo v celoti in se uvrstilo na lestvico najboljših. Kar 55 odstotkov vseh, ki so kviz odigrali, jih je potrdilo tudi prijavo na naročnikove e-novice, 650 pa jih je doživetje delilo na družbenem omrežju Facebook.

lidl kviz1

lidl kviz2

lidl kviz3

Predstavnica naročnika: Špela Kregar

Kreativni in strateški direktor: Blaž Pregelj

Vodja projekta: Marko Maučec

Tekstopiska: Lucija Šuštar

Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja

Programer: Tine Pintar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji