lidlplus
Opaženo

Z izobraževalnim kvizom do več prenosov aplikacije Lidl Plus kviz

Blagovna znamka Lidl je ob svoji 15-letnici predstavila novo aplikacijo zvestobe Lidl Plus. Z željo, da jo na zanimiv način predstavijo svojim kupcem in pridobijo nove uporabnike, so skupaj z agencijo Escapebox ustvarili izobraževalni kviz Lidl Plus.

Kratek opis akcije: »Lidl Plus kviz: Kakšen kupec si v resnici?« je kviz, ki je s pomočjo zabavnih likov in gifov uporabnike aplikacije Lidl Plus izobraževal glede vseh ugodnosti, ki jih ponuja aplikacija. Hkrati je spodbujal k uporabi tudi tiste, ki aplikacije še niso imeli. Za popestritev so se med poučnimi vprašanji znašla tudi najbolj zanimiva dejstva o nakupovanju in navadah potrošnikov.

Celotno podobo kviza so ustvarjali štirje liki, povezani z vsebino kviza, tako imenovani Lidl Pluski. Ti so po rešenem kvizu ponazarjali tudi znanje uporabnika. Najbolje seznanjeni z aplikacijo Lidl Plus so tako postali »preudarni lovci popustov«, malo manj uspešni, a še vedno zagrizeni, so pridobili naziv »iznajdljivega nabiralca ugodnosti«, sledili so »navihani jezdeci letakov«, »nadobudni iskalci srečk« pa aplikacije še niso dobro poznali, so jo pa lahko ob dokončanem kvizu prenesli na svoje pametne telefone in jo tako dodobra spoznali.

 lidlplus1

lidlplus2

lidlplus3

Predstavnici naročnika: Veronika Šavrič in Špela Kregar

Direktor projekta v agenciji: Blaž Pregelj

Vodja projekta in tekstopiska: Nina Križaj

Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja

Programer: Andrej Eržen

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji