lidlplus
Opaženo

Z izobraževalnim kvizom do več prenosov aplikacije Lidl Plus kviz

Blagovna znamka Lidl je ob svoji 15-letnici predstavila novo aplikacijo zvestobe Lidl Plus. Z željo, da jo na zanimiv način predstavijo svojim kupcem in pridobijo nove uporabnike, so skupaj z agencijo Escapebox ustvarili izobraževalni kviz Lidl Plus.

Kratek opis akcije: »Lidl Plus kviz: Kakšen kupec si v resnici?« je kviz, ki je s pomočjo zabavnih likov in gifov uporabnike aplikacije Lidl Plus izobraževal glede vseh ugodnosti, ki jih ponuja aplikacija. Hkrati je spodbujal k uporabi tudi tiste, ki aplikacije še niso imeli. Za popestritev so se med poučnimi vprašanji znašla tudi najbolj zanimiva dejstva o nakupovanju in navadah potrošnikov.

Celotno podobo kviza so ustvarjali štirje liki, povezani z vsebino kviza, tako imenovani Lidl Pluski. Ti so po rešenem kvizu ponazarjali tudi znanje uporabnika. Najbolje seznanjeni z aplikacijo Lidl Plus so tako postali »preudarni lovci popustov«, malo manj uspešni, a še vedno zagrizeni, so pridobili naziv »iznajdljivega nabiralca ugodnosti«, sledili so »navihani jezdeci letakov«, »nadobudni iskalci srečk« pa aplikacije še niso dobro poznali, so jo pa lahko ob dokončanem kvizu prenesli na svoje pametne telefone in jo tako dodobra spoznali.

 lidlplus1

lidlplus2

lidlplus3

Predstavnici naročnika: Veronika Šavrič in Špela Kregar

Direktor projekta v agenciji: Blaž Pregelj

Vodja projekta in tekstopiska: Nina Križaj

Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja

Programer: Andrej Eržen

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji