Z izobraževalnim kvizom do več prenosov aplikacije Lidl Plus kviz
Blagovna znamka Lidl je ob svoji 15-letnici predstavila novo aplikacijo zvestobe Lidl Plus. Z željo, da jo na zanimiv način predstavijo svojim kupcem in pridobijo nove uporabnike, so skupaj z agencijo Escapebox ustvarili izobraževalni kviz Lidl Plus.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: »Lidl Plus kviz: Kakšen kupec si v resnici?« je kviz, ki je s pomočjo zabavnih likov in gifov uporabnike aplikacije Lidl Plus izobraževal glede vseh ugodnosti, ki jih ponuja aplikacija. Hkrati je spodbujal k uporabi tudi tiste, ki aplikacije še niso imeli. Za popestritev so se med poučnimi vprašanji znašla tudi najbolj zanimiva dejstva o nakupovanju in navadah potrošnikov.
Celotno podobo kviza so ustvarjali štirje liki, povezani z vsebino kviza, tako imenovani Lidl Pluski. Ti so po rešenem kvizu ponazarjali tudi znanje uporabnika. Najbolje seznanjeni z aplikacijo Lidl Plus so tako postali »preudarni lovci popustov«, malo manj uspešni, a še vedno zagrizeni, so pridobili naziv »iznajdljivega nabiralca ugodnosti«, sledili so »navihani jezdeci letakov«, »nadobudni iskalci srečk« pa aplikacije še niso dobro poznali, so jo pa lahko ob dokončanem kvizu prenesli na svoje pametne telefone in jo tako dodobra spoznali.
Predstavnici naročnika: Veronika Šavrič in Špela Kregar
Direktor projekta v agenciji: Blaž Pregelj
Vodja projekta in tekstopiska: Nina Križaj
Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja
Programer: Andrej Eržen