nn
Opaženo

Z nestandardno komunikacijsko rešitvijo ozaveščali o pomenu cepljenja proti HPV

Zaradi negativne percepcije cepljenja na splošno je število otrok, cepljenih proti HPV, kljub naraščajočemu trendu v preteklosti v zadnjih letih začelo upadati.

To ima zelo resne posledice na posameznika kot družbo, zato so v Zvezi slovenskih društev za boj proti raku želeli starše opomniti na pomen cepljenja proti HPV z izvirno komunikacijsko kampanjo. Pri tem jim je pomagala agencija AV studio, ki je z nekonvencionalno kampanjo uspela znanstvene argumente ciljni skupini in splošni javnosti približati na poljuden in celo zanimiv način.

Po mnenju zdravniške stroke in zainteresirane javnosti so tovrstne kampanje potrebne, saj imamo vsako leto novo ciljno skupino, ki jo želijo še posebej nagovoriti. To so starši šestošolcev, ki se morajo odločiti za cepljenje sina ali hčere, saj je cepljenje proti HPV prostovoljno in do 15. leta starši podpišejo soglasje, da se z njim strinjajo.  Nekateri starši zavrnejo cepljenje svojih otrok zaradi osebnih prepričanj ali zaskrbljenosti glede neželenih učinkov. Kampanje morajo prav zato ponuditi zanesljive informacije, ki pomagajo pri sprejemanju informiranih odločitev.

Desa Muck kot glavni obraz kampanje

V agenciji AV studio so se spomnili, da je v mladosti staršev otrok, ki so zdaj primerni za cepljenje, tabuje, povezane s spolnostjo, razbijala mladinska pisateljica Desa Muck s široko poznano in takrat najbolj brano knjigo Blazno resno o seksu. Zato so se odločili, da jo povabijo k projektu »Blazno resno o HPV«. Delu se je pridružil tudi ilustrator Matej de Cecco, ki je kot avtor originalnih ilustracij knjige Blazno resno o seksu tudi v nadaljevanju poskrbel za prepoznavnost in popestritev vsebine. Knjižico so v tiskani izdaji že prejeli starši šestošolcev po vsej Sloveniji, brezplačen izvod pa je mogoče tudi naročiti ali si ga izposoditi v knjižnicah. Ob tem so pripravili komunikacijo na tiskanih, video in spletnih kanalih, k sodelovanju pa so povebili tudi vplivneže.

Gal Erbežnik, izvršni kreativni direktor v agenciji AV studio, je komentiral: »Pri ideji se je res vse poklopilo, je bil pa to šele začetek, nestandardne rešitve v oglaševanju so veliko zahtevnejše za izvedbo kot običajne komunikacijske kampanje, a zdaj nam je uspelo.«

Knjižica Blazno resno o HPV je bila predstavljena tudi na novinarski konferenci, prvi odzivi njenih ustvarjalcev naj bi bili zelo dobri, saj je že v ponatisu. »Uspešnost te kampanje bomo lahko ocenili tudi na podlagi dejanskih podatkov o precepljenosti proti HPV v Sloveniji,« so še dodali v agenciji.

n

n

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji