premium
Opaženo

Z občutkom za dober okus. Union Premium.

Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo Shift predstavila novo linijo piv, Union Premium.

Kratek opis akcije: Union ob predstavitvi nove linije nazdravlja štirim mojstrovinam, ki so jih zvarili njihovi pivovarski mojstri. V zgodbi, ki nagovarja tiste z občutkom za dober okus, nam predstavijo novo, prav posebno in unikatno steklenico. Glavno vlogo v oglasih tokrat prevzamejo tisti, ki si po njihovem mnenju prostor pod žarometi najbolj zaslužijo ‒ legendarni nefiltrirani klasiki v družbi Hoppyja, novega poskočnega lagerja in prvega pravega 0,0.

premium

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, družbena omrežja, interno komuniciranje

Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Nina Tomše in Katja Sabadin

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopisca: Kaja Elsner in Saša Hess (Amater)

Oblikovalec za množične medije: Miha Kalan (Amater)

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič

Strokovnjakinji za družbena omrežja: Klara Filip in Valentina Prešeren

Vodji projekta v agenciji: Eva Frass in Abra Nikitenko 

Produkcijska hiša: Cut production

Režiser in fotograf: Saša Hess

Direktor fotografije: Aleksandar Kosutic

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji