![zavsava](/sites/default/files/styles/article_620x440/public/images/Y%2BY_SAVA_ZROKOVROKI_PrikaznaSlika.jpg.webp?itok=rlfQJnLH)
Z roko v roki nismo nikoli sami
Zavarovalnica Sava je v sodelovanju z agencijo Yin + Young zasnovala dolgoročno komunikacijsko platformo, ki so jo v svet pospremili tudi z lansirno integrirano kampanjo.
Zavarovalnica Sava
Kratek opis akcije: Osrednje sporočilo platforme in kampanje na presenetljiv, iskren ter čustven način osmisli obljubo blagovne znamke in utrjuje njen pozicijski slogan.
»V komunikacijski platformi in lansirni integrirani kampanji glavno vlogo tako vizualno kot verbalno prevzamejo naše roke. Z rokami namreč odkrivamo svet. Z njimi ustvarjamo. Si pomahamo. In si pomagamo. Zato nam tudi Zavarovalnica Sava v vsakem trenutku življenja ponudi roko, ko jo potrebujemo. Posledično pa preko racionalnih prednosti svojih storitev postane tudi najbolj priročna zavarovalnica v Sloveniji,« pravijo snovalci akcije. Dodajajo, da kampanja tako s sporočilom »Z roko v roki nismo nikoli sami« povzema njene ključne vrednote in bistvo njenega delovanja, obenem pa še dodatno osmisli obljubo blagovne znamke in utrjuje pozicijski slogan »Nikoli sami«.
V kampanji se srečamo z vsakdanjimi, a raznolikimi življenjskimi situacijami, obdobji in prelomnicami, s katerimi se lahko poistoveti prav vsak. S tem v Zavarovalnici Sava potrošnikom zagotavljajo občutek samostojnosti, saj lahko s podporo blagovne znamke sami ustvarjajo svojo prihodnost, premagujejo izzive ali rešujejo težave. Ne nazadnje nas roke tudi povezujejo, zato se želi Zavarovalnica Sava z novim poglavjem v svoji komunikaciji še bolj približati najrazličnejšim ciljnim skupinam in jih z najbolj priročnimi zavarovalniškimi storitvami spremljati v vsakem življenjskem obdobju.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Karin Vidonja, Lucija Medved, Jona Bale, Petra Rostohar, Uroš Merc, Miro Pravdič, Katja Grušovnik, Matjaž Bukovič, Saša Strmšnik in Špela Kregar
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniška direktorja: Samo Muhič in Luka Ritonja
Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog
Oblikovalci: Luka Ritonja, Špela Medak in Jure Ljubeljšek
Produkcijska hiša: Sloboda
Vodja produkcije: Gregor Novak
Scenaristi: Domen Husu, Marin Bulog in Jure Matjažič
Režiser: Jure Matjažič
Direktor fotografije: Kristijan Stramič
Montažer: Jan Lovše
Fotograf: Klemen Razinger
Postprodukcija: Ivan Čerkezović in Teleking
Oblikovanje in obdelava zvoka: Studio 100
Digitalna agencija: DROM agency
Medijska agencija: Media Publikum