zavsava
Opaženo

Z roko v roki nismo nikoli sami

Zavarovalnica Sava je v sodelovanju z agencijo Yin + Young zasnovala dolgoročno komunikacijsko platformo, ki so jo v svet pospremili tudi z lansirno integrirano kampanjo.

Kratek opis akcije: Osrednje sporočilo platforme in kampanje na presenetljiv, iskren ter čustven način osmisli obljubo blagovne znamke in utrjuje njen pozicijski slogan.

»V komunikacijski platformi in lansirni integrirani kampanji glavno vlogo tako vizualno kot verbalno prevzamejo naše roke. Z rokami namreč odkrivamo svet. Z njimi ustvarjamo. Si pomahamo. In si pomagamo. Zato nam tudi Zavarovalnica Sava v vsakem trenutku življenja ponudi roko, ko jo potrebujemo. Posledično pa preko racionalnih prednosti svojih storitev postane tudi najbolj priročna zavarovalnica v Sloveniji,« pravijo snovalci akcije. Dodajajo, da kampanja tako s sporočilom »Z roko v roki nismo nikoli sami« povzema njene ključne vrednote in bistvo njenega delovanja, obenem pa še dodatno osmisli obljubo blagovne znamke in utrjuje pozicijski slogan »Nikoli sami«.

V kampanji se srečamo z vsakdanjimi, a raznolikimi življenjskimi situacijami, obdobji in prelomnicami, s katerimi se lahko poistoveti prav vsak. S tem v Zavarovalnici Sava potrošnikom zagotavljajo občutek samostojnosti, saj lahko s podporo blagovne znamke sami ustvarjajo svojo prihodnost, premagujejo izzive ali rešujejo težave. Ne nazadnje nas roke tudi povezujejo, zato se želi Zavarovalnica Sava z novim poglavjem v svoji komunikaciji še bolj približati najrazličnejšim ciljnim skupinam in jih z najbolj priročnimi zavarovalniškimi storitvami spremljati v vsakem življenjskem obdobju.

Digiboard

BB_1 

BB_2 

BB_3 

Ekstenzija_Double

Ekstenzija_Single

Tisk

Plakat

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Karin Vidonja, Lucija Medved, Jona Bale, Petra Rostohar, Uroš Merc, Miro Pravdič, Katja Grušovnik, Matjaž Bukovič, Saša Strmšnik in Špela Kregar

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniška direktorja: Samo Muhič in Luka Ritonja

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalci: Luka Ritonja, Špela Medak in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Sloboda

Vodja produkcije: Gregor Novak

Scenaristi: Domen Husu, Marin Bulog in Jure Matjažič

Režiser: Jure Matjažič

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Montažer: Jan Lovše

Fotograf: Klemen Razinger

Postprodukcija: Ivan Čerkezović in Teleking

Oblikovanje in obdelava zvoka: Studio 100

Digitalna agencija: DROM agency

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji