»Z vami smo, ko trenutke doživite in ko jih delite«
Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop zasnoval oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo, da so kot najboljše omrežje za vsak trenutek uporabnikom vedno na voljo.
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: Krovno sporočilo nove oglaševalske akcije za mobilne pakete Naj je, da uporabnikom omogočajo, da se posvetijo trenutku, ga zares doživijo in nato delijo. V akciji opozorijo tudi na nekaj, kar nam pogosto krati pozornost in preprečuje, da bi trenutke zares doživeli, in sicer na digitalne »motilce«. Zanje je pogosto (so)kriva tudi mobilna tehnologija – od nenehnega dotoka novih obvestil (notificationov) do občutka, da moramo biti ves čas dosegljivi vsem.
»Medtem ko je za mobilne operaterje običajno, da brez premisleka pozivajo k čim večji, tudi neracionalni uporabi mobilnih podatkov, se Telekom Slovenije kot nacionalni operater zaveda svoje odgovornosti in opozarja, da je za doživljanje trenutkov včasih treba tudi odložiti mobilni telefon in izstopiti iz virtualnega sveta. Digitalni 'motilci' nam namreč kradejo trenutke samo, če tehnologije ne uporabimo v svoj prid in takrat, ko jo potrebujemo. Takrat, ko se želimo 'motilcem' posvetiti in trenutke deliti na daljavo, pa je tu najboljše omrežje Telekoma Slovenije s hitrostjo 5G, odzivnostjo in zanesljivostjo,« pravijo snovalci akcije.
V njej predstavijo relevantno zgodbo o pomenu občasnega odklopa od motilcev na mobilnih napravah ter na sproščen, humoren in neobsojajoč način ozaveščajo, kako pomembno je, da se občasno umaknemo od njih. Ponudijo pa tudi rešitev za trenutke, ki jih želimo deliti – s ponudbo paketov Naj in mobilnih telefonov v akciji.
Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje
Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Mojca Pogačnik, Karmen Havliček in Franjo Jesih
Direktorica projekta: Nina Usnik
Vodja projekta: Mojca Mačkovšek Danev
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisca: Manja Novak in Klemen Šefer
Asistentka vodje projektov: Ivana Laharnar
Digitalna strateginja: Julija Somrak
Urednica družbenih omrežij: Ivona Pavić
Umetniški direktor: Ivan Momirov
Oblikovalca: Ivan Momirov in Urban Zotel
Izvedbena oblikovalca: Nejc Vernik in Emil Barbarič
Animacija: Urška Kos
Vodji produkcije: Damjana Grošelj in Eva Celec
Produkcijska hiša: Squareme
Režiser: Luka Štigl
Direktor fotografije: Miloš Srdić
Fotografinja: Urša Premik
Postprodukcija: Studio 001
Glasba: Tabu – Angel 2022
Medijski zakup: Tamma Žbontar
Trajanje akcije: maj–junij 2022