spar
Opaženo

Za dober spanec namesto ovc raje preštevajte popuste

Spar in Futura DDB predstavljata oglaševalsko akcijo, s katero želijo promovirati točke zvestobe v trgovinah Spar in megamarketih Interspar.

Kratek opis akcije: »Nekoč so morali ljudje za boljši spanec preštevati ovce. Danes to ni več potrebno, saj lahko Sparovi kupci preštevajo popuste za nakup izdelkov iz spalnega programa Svilanit. Z njimi bodo zagotovo spali bolje in prijetneje,« so idejno zasnovo akcije pojasnili v agenciji Futura DDB.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, letaki, spletni oglasi, družbena omrežja, vsebinski marketing

Predstavniki naročnika: Janja Štular, Nina Šumi, Primož Vidmar in Sabina Grešak

Direktorica naročnika v agenciji: Mija Gačnik Krpič

Vodji projekta v agenciji: Maja Birsa in Anuša Žagar

Kreativni direktor: Robert Bohinec

Umetniški direktor: Robert Križmančič

Oblikovalec: Iztok Perko

Medijska agencija: AM Komunikacije

Produkcijska hiša: Vivido Ars d.o.o.

Trajanje akcije: do 4. avgusta 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji