Za dober spanec namesto ovc raje preštevajte popuste
Spar in Futura DDB predstavljata oglaševalsko akcijo, s katero želijo promovirati točke zvestobe v trgovinah Spar in megamarketih Interspar.
Spar Slovenija
Kratek opis akcije: »Nekoč so morali ljudje za boljši spanec preštevati ovce. Danes to ni več potrebno, saj lahko Sparovi kupci preštevajo popuste za nakup izdelkov iz spalnega programa Svilanit. Z njimi bodo zagotovo spali bolje in prijetneje,« so idejno zasnovo akcije pojasnili v agenciji Futura DDB.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, letaki, spletni oglasi, družbena omrežja, vsebinski marketing
Predstavniki naročnika: Janja Štular, Nina Šumi, Primož Vidmar in Sabina Grešak
Direktorica naročnika v agenciji: Mija Gačnik Krpič
Vodji projekta v agenciji: Maja Birsa in Anuša Žagar
Kreativni direktor: Robert Bohinec
Umetniški direktor: Robert Križmančič
Oblikovalec: Iztok Perko
Medijska agencija: AM Komunikacije
Produkcijska hiša: Vivido Ars d.o.o.
Trajanje akcije: do 4. avgusta 2019