nlb izbor
Opaženo

Za varne in preproste spletne nakupe

Na začetku leta 2021 bodo začeli veljati novi standardi zaščite spletnih plačil po direktivah EU. NLB in Mastercard sta zato združila moči in predstavila orodja in tehnologijo, ki omogočajo še bolj varno in preprosto spletno plačevanje.

Kratek opis akcije: Pretežno digitalno oglaševalsko akcijo je zasnovala agencija Mayer McCann, njen namen pa je uporabnikom predstaviti nove varnostne mehanizme za zaščito spletnih plačil ter produkte in tehnologijo, ki omogočajo plačevanje in sprejemanje plačil po novih standardih varnosti. Akcija predstavlja uporabnikom nov način potrjevanja spletnih plačil z biometrično avtentikacijo v mobilni denarnici NLB Pay in tehnologijo Mastercard ID Check, ki kupcu pri plačevanju s kartico Mastercard ponuja dodatno raven varnosti.

Poleg zunanjega oglaševanja in internih kanalov komunikacija poteka predvsem v digitalnem okolju in na družbenih omrežjih.

mastercard izbor

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, vsebinski marketing, spletni seminarji, komunikacija z vplivneži

Člani projektne ekipe pri naročniku: Simona Mladenović in Ingrid Kozole (NLB), Aleš Petejan (Mastercard)

Izvršni kreativni direktor: Matjaž Požun

Kreativna direktorica: Petja Montañez

Umetniški direktorici: Petja Montañez in Mateja Škofič

Tekstopisca: Sonja Zlobko in Michal Lamprecht

Vodji projekta: Špela Vuga in Brigita Marinč

Medijski strateginji: Nataša Smirnov in Eva Štrus

Predstavnici za odnose z javnostmi: Romana Miklavž in Vanja Žižmond

Oblikovalec: Aleš Salokar

Produkcijske hiše: Kerozin, Wider productions, AVEO, Zera

Medijska agencija: Mayer McCann

Drugi sodelujoči partnerji: Ceneje.si

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji