Za varne in preproste spletne nakupe
Na začetku leta 2021 bodo začeli veljati novi standardi zaščite spletnih plačil po direktivah EU. NLB in Mastercard sta zato združila moči in predstavila orodja in tehnologijo, ki omogočajo še bolj varno in preprosto spletno plačevanje.
NLB in Mastercard
Kratek opis akcije: Pretežno digitalno oglaševalsko akcijo je zasnovala agencija Mayer McCann, njen namen pa je uporabnikom predstaviti nove varnostne mehanizme za zaščito spletnih plačil ter produkte in tehnologijo, ki omogočajo plačevanje in sprejemanje plačil po novih standardih varnosti. Akcija predstavlja uporabnikom nov način potrjevanja spletnih plačil z biometrično avtentikacijo v mobilni denarnici NLB Pay in tehnologijo Mastercard ID Check, ki kupcu pri plačevanju s kartico Mastercard ponuja dodatno raven varnosti.
Poleg zunanjega oglaševanja in internih kanalov komunikacija poteka predvsem v digitalnem okolju in na družbenih omrežjih.
Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, vsebinski marketing, spletni seminarji, komunikacija z vplivneži
Člani projektne ekipe pri naročniku: Simona Mladenović in Ingrid Kozole (NLB), Aleš Petejan (Mastercard)
Izvršni kreativni direktor: Matjaž Požun
Kreativna direktorica: Petja Montañez
Umetniški direktorici: Petja Montañez in Mateja Škofič
Tekstopisca: Sonja Zlobko in Michal Lamprecht
Vodji projekta: Špela Vuga in Brigita Marinč
Medijski strateginji: Nataša Smirnov in Eva Štrus
Predstavnici za odnose z javnostmi: Romana Miklavž in Vanja Žižmond
Oblikovalec: Aleš Salokar
Produkcijske hiše: Kerozin, Wider productions, AVEO, Zera
Medijska agencija: Mayer McCann
Drugi sodelujoči partnerji: Ceneje.si