zalando
Opaženo

Zalando nadaljuje tržnokomunikacijsko akcijo z vplivneži

Modna spletna platforma Zalando v poletni tržnokomunikacijski akciji sodeluje s svežimi, a izjemno prodornimi mladimi slovenskimi vplivneži.

Zalando želi z akcijo »Poletje je v tebi« javnost modno navdihniti s predlogi poletnih oblačil, ki so primerna za različne vroče in manj vroče dni. V podjetju se pogosto poslužujejo vplivnostnega marketinga, saj so že ob prihodu Zalanda v Slovenijo začeli akcijo, h kateri so povabili vplivneže Natašo Mernik, Gajo Prestor, Nino Kolar, Nežo Spruk in Klemna Kopina. Ti so se po prestolnici sprehodili v svojih najljubših stajlingih z Zalanda in tako pozdravili prihod nove blagovne znamke v Slovenijo. Pozneje so k sodelovanju pri mednarodni tržnokomunikacijski akcijo povabili še glasbeni duet Gašperja in Zalo.

V tokratni modni zgodbi so združili mlade, a nadarjene in priljubljene vplivneže, kot so Emma Perlata, Particija Kumer, Rebeka Gliha, Rebeka Tomc, Teja Muhič, Tilen Zakrajšek in Vanesa Majerič. Ti so v okviru akcije predstavili osebno poletno zgodbo, obarvane v oblačila in modne dodatke z Zalanda.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji