Zalando nadaljuje tržnokomunikacijsko akcijo z vplivneži
Modna spletna platforma Zalando v poletni tržnokomunikacijski akciji sodeluje s svežimi, a izjemno prodornimi mladimi slovenskimi vplivneži.
Zalando želi z akcijo »Poletje je v tebi« javnost modno navdihniti s predlogi poletnih oblačil, ki so primerna za različne vroče in manj vroče dni. V podjetju se pogosto poslužujejo vplivnostnega marketinga, saj so že ob prihodu Zalanda v Slovenijo začeli akcijo, h kateri so povabili vplivneže Natašo Mernik, Gajo Prestor, Nino Kolar, Nežo Spruk in Klemna Kopina. Ti so se po prestolnici sprehodili v svojih najljubših stajlingih z Zalanda in tako pozdravili prihod nove blagovne znamke v Slovenijo. Pozneje so k sodelovanju pri mednarodni tržnokomunikacijski akcijo povabili še glasbeni duet Gašperja in Zalo.
V tokratni modni zgodbi so združili mlade, a nadarjene in priljubljene vplivneže, kot so Emma Perlata, Particija Kumer, Rebeka Gliha, Rebeka Tomc, Teja Muhič, Tilen Zakrajšek in Vanesa Majerič. Ti so v okviru akcije predstavili osebno poletno zgodbo, obarvane v oblačila in modne dodatke z Zalanda.