Zapelji svoje sanje k nam
Agencija April 8 je za Turistično združenje Portorož pripravila promocijsko akcijo za povečanje obiska destinacije v letu 2021.
Turistično združenje Portorož
Kratek opis akcije: Rdeči fičko se vrača. Simbol nostalgije, ki je dosegel velik uspeh in prepoznavnost v poletni akciji, je postal tudi nosilni simbol jesensko-zimske. Ciljno skupino v težkih časih fizične omejenosti na lokalno okolje nagovarja k sanjarjenju o doživetjih, ki jih bo že čez nekaj mesecev pripeljalo na destinacijo.
Osrednja komunikacija tokrat poteka preko kviza na pristajalni strani. Uporabnik z izbiro slikovnih odgovorov odgovori na deset vprašanj v povezavi z destinacijo, doživetji in njegovimi osebnimi preferencami ter ob tem spozna več o posameznih tipičnih produktih in znamenitostih. Kot rezultat kviza dobi namig za sanjsko doživetje, ki mu je pisano na kožo. Ob oddaji elektronskega naslova uporabnika čaka še posebno presenečenje – kupon za brezplačni sladoled v kavarni Café Central v LifeClass Hotels & Spa Portorožu, ki ga lahko izkoristi v letu 2021.
»Bistvo akcije je spodbujanje sanjarjenja o prihodnjem letu in pozitivnega razmišljanja. Gostom želi ponuditi upanje in sanje, ki jih lahko uresničijo, in prikazati, da sta Portorož in Piran bogata z doživetji, ki izpolnjujejo individualne želje in pričakovanja,« pravijo snovalci.
Elementi akcije: pristajalna stran s kvizom, spletni oglasi, komunikacija preko e-pošte, družbena omrežja
Predstavnika naročnika: Igor Novel in Petra Rebec
Direktorica projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar
Tekstopiska: Darja Štukelj
Oblikovalka: Žanin Tamše
Urednica: Valerija Đido
Spletno oglaševanje: iPROM
Trajanje akcije: od 17. novembra do 31. decembra 2020