izbor portoroz
Opaženo

Zapelji svoje sanje k nam

Agencija April 8 je za Turistično združenje Portorož pripravila promocijsko akcijo za povečanje obiska destinacije v letu 2021.

Kratek opis akcije: Rdeči fičko se vrača. Simbol nostalgije, ki je dosegel velik uspeh in prepoznavnost v poletni akciji, je postal tudi nosilni simbol jesensko-zimske. Ciljno skupino v težkih časih fizične omejenosti na lokalno okolje nagovarja k sanjarjenju o doživetjih, ki jih bo že čez nekaj mesecev pripeljalo na destinacijo.

Osrednja komunikacija tokrat poteka preko kviza na pristajalni strani. Uporabnik z izbiro slikovnih odgovorov odgovori na deset vprašanj v povezavi z destinacijo, doživetji in njegovimi osebnimi preferencami ter ob tem spozna več o posameznih tipičnih produktih in znamenitostih. Kot rezultat kviza dobi namig za sanjsko doživetje, ki mu je pisano na kožo. Ob oddaji elektronskega naslova uporabnika čaka še posebno presenečenje – kupon za brezplačni sladoled v kavarni Café Central v LifeClass Hotels & Spa Portorožu, ki ga lahko izkoristi v letu 2021.

»Bistvo akcije je spodbujanje sanjarjenja o prihodnjem letu in pozitivnega razmišljanja. Gostom želi ponuditi upanje in sanje, ki jih lahko uresničijo, in prikazati, da sta Portorož in Piran bogata z doživetji, ki izpolnjujejo individualne želje in pričakovanja,« pravijo snovalci.

Elementi akcije: pristajalna stran s kvizom, spletni oglasi, komunikacija preko e-pošte, družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Igor Novel in Petra Rebec

Direktorica projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar

Tekstopiska: Darja Štukelj

Oblikovalka: Žanin Tamše

Urednica: Valerija Đido

Spletno oglaševanje: iPROM

Trajanje akcije: od 17. novembra do 31. decembra 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji