ISDIN
Opaženo

Zaščita pred soncem za vsakogar

ISDIN, blagovna znamka za nego kože in dermokozmetiko, je lani vstopila na slovenski trg. Ob tej priložnosti so v sodelovanju z agencijo Epidemic želeli potencialne kupce ozavestiti o znamki, o tem, kje je dostopna in kakšne izdelke ponuja.

Kratek opis akcije: Da bi znamko ISDIN predstavili čim večjemu krogu ljudi in v celoti prikazali raznolikost njene ponudbe sončnih krem, so v Epidemicu angažirali vplivneže iz petih različnih kategorij. »Linijo ISDIN Pediatrics so predstavile mame, ki so običajno glavne kupke izdelkov za zaščito pred soncem v družini, tudi za svoje otroke. Linijo Fusion Water Cream so predstavile ljubiteljice kozmetike, ki so prikazale prednosti obarvane kreme. Športni vplivneži so z vsebinami izpostavili dejstvo, da so sončne kreme ISDIN prava izbira za vse športne podvige, »skincare vplivneži« so delili prednosti ISDIN-ovih inovativnih formul, življenjskostilni vplivneži pa so naslovili širše občinstvo in kreme za sončenje ISDIN pozicionirali kot idealno izbiro in priročen izdelek za vsakodnevno uporabo,« pravijo snovalci akcije.

»Rezultat je bila kampanja z več kot 600.000 prikazi, ki je močno povečala prepoznavnost znamke in njene ponudbe na slovenskem trgu ter jo izpostavila novim potencialnim potrošnikom,« dodajajo.

ISDIN1

ISDIN2

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih

Predstavnik naročnika: Blaž Jemec

Vodja projekta v agenciji in komunikacija z vplivneži: Anja Hrnjadović

Izpostavljeni vplivneži (med drugimi): Eva Centrih, Lana Briški Dobnikar, Nika Juriševič Dolinar in Mark Vozelj

Trajanje akcije: od junija 2024 dalje

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji