izbor olja
Opaženo

Zasnova in grafično oblikovanje etiket za skupine izdelkov Slovenoil

Pri podjetju Olma, ki je zastopnik za avtomobilska in industrijska olja, maziva ter antifrize Slovenoil, so se odločili za celovito prenovo vseh etiket, pri čemer so sodelovali z agencijo Nicha.

Kratek opis akcije: Pravijo, da je bil največji izziv, kako ločiti 15 skupin izdelkov, v katerih je več kot 100 različnih etiket. Poleg široke barvne lestvice so za hierarhijo in ločevanje skupin uporabili ilustracije, ki tudi vizualno ločijo avtomobilska od drugih olj. Projekt, ki je trajal več kot leto in pol, so zaključili s produktnim katalogom vseh izdelkov za deset tujih trgov.

izbor olja3

izbor olja2

izbor olja1

olja sod

Elementi akcije: nova celostna grafična podoba, produktni katalog, novi sod Slovenoil

Predstavnika naročnika: Uroš Gorjanc in Anton Mihevc

Vodji projekta v agenciji: Marjeta K. Kljajić in Lidia Pavlin

Umetniška direktorica in oblikovalka: Petra Kržičnik

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji