zasoliraj
Opaženo

Zastartaj.

Sola je v novi oglaševalski akciji zasolirala z agencijo Pristop in začela s predstavitvijo novega ledenega čaja z okusom limone.

Kratek opis akcije: Pravijo, da je najtežje začeti, zato je prva spodbuda ključnega pomena. In to še posebej, če se lotiš nečesa povsem novega. Zato novo komunikacijo podpisuje slogan »Zastartaj«, ki v družbi osvežene melodije Solala sporoča, da je vsak le požirek stran od novega trika, ustvarjanja v bendu ali pa unikatno izklesanega plesnega giba. Da pa ni bo ostalo le pri besedah, so se v krovnem televizijskem oglasu tokrat prvič v nekoliko drugačnih glasbenih vlogah predstavili tudi Joker Out, ki jih bo Sola odslej odžejala tudi na družbenih omrežjih. Po predstavitvi komunikacije pa bodo »zastartale« številne nove aktivnosti.

sola

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletni portal, neposredna komunikacija

Predstavnice naročnika: Tina Čoga, Daphne Stavropoulou in Simona Oset

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Direktor naročnika: Žiga Gliha

Vodji projekta: Eva Remic in Sanja Subić

Umetniški direktor: Rok Flego

Tekstopisec: Peter Zabret

Vodji produkcije: Damjana Grošelj in Katra Petriček

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Urednici družbenih omrežij: Kaja Fikfak in Eva Remic

Produkcija in režija: Mark Pirc

Fotografinja: Mimi Antolović

Glasba: Tomaž Marič in Krešimir Tomec

Celostna grafična podoba blagovne znamke Sola: Primož Pislak in Teja Ideja, Luks Studio

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji