Zastartaj.
Sola je v novi oglaševalski akciji zasolirala z agencijo Pristop in začela s predstavitvijo novega ledenega čaja z okusom limone.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: Pravijo, da je najtežje začeti, zato je prva spodbuda ključnega pomena. In to še posebej, če se lotiš nečesa povsem novega. Zato novo komunikacijo podpisuje slogan »Zastartaj«, ki v družbi osvežene melodije Solala sporoča, da je vsak le požirek stran od novega trika, ustvarjanja v bendu ali pa unikatno izklesanega plesnega giba. Da pa ni bo ostalo le pri besedah, so se v krovnem televizijskem oglasu tokrat prvič v nekoliko drugačnih glasbenih vlogah predstavili tudi Joker Out, ki jih bo Sola odslej odžejala tudi na družbenih omrežjih. Po predstavitvi komunikacije pa bodo »zastartale« številne nove aktivnosti.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletni portal, neposredna komunikacija
Predstavnice naročnika: Tina Čoga, Daphne Stavropoulou in Simona Oset
Kreativna direktorica: Mirka Modrinić
Direktor naročnika: Žiga Gliha
Vodji projekta: Eva Remic in Sanja Subić
Umetniški direktor: Rok Flego
Tekstopisec: Peter Zabret
Vodji produkcije: Damjana Grošelj in Katra Petriček
Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc
Urednici družbenih omrežij: Kaja Fikfak in Eva Remic
Produkcija in režija: Mark Pirc
Fotografinja: Mimi Antolović
Glasba: Tomaž Marič in Krešimir Tomec
Celostna grafična podoba blagovne znamke Sola: Primož Pislak in Teja Ideja, Luks Studio