zasoliraj
Opaženo

Zastartaj.

Sola je v novi oglaševalski akciji zasolirala z agencijo Pristop in začela s predstavitvijo novega ledenega čaja z okusom limone.

Kratek opis akcije: Pravijo, da je najtežje začeti, zato je prva spodbuda ključnega pomena. In to še posebej, če se lotiš nečesa povsem novega. Zato novo komunikacijo podpisuje slogan »Zastartaj«, ki v družbi osvežene melodije Solala sporoča, da je vsak le požirek stran od novega trika, ustvarjanja v bendu ali pa unikatno izklesanega plesnega giba. Da pa ni bo ostalo le pri besedah, so se v krovnem televizijskem oglasu tokrat prvič v nekoliko drugačnih glasbenih vlogah predstavili tudi Joker Out, ki jih bo Sola odslej odžejala tudi na družbenih omrežjih. Po predstavitvi komunikacije pa bodo »zastartale« številne nove aktivnosti.

sola

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletni portal, neposredna komunikacija

Predstavnice naročnika: Tina Čoga, Daphne Stavropoulou in Simona Oset

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Direktor naročnika: Žiga Gliha

Vodji projekta: Eva Remic in Sanja Subić

Umetniški direktor: Rok Flego

Tekstopisec: Peter Zabret

Vodji produkcije: Damjana Grošelj in Katra Petriček

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Urednici družbenih omrežij: Kaja Fikfak in Eva Remic

Produkcija in režija: Mark Pirc

Fotografinja: Mimi Antolović

Glasba: Tomaž Marič in Krešimir Tomec

Celostna grafična podoba blagovne znamke Sola: Primož Pislak in Teja Ideja, Luks Studio

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji