sava
Opaženo

Zavarovalnica Sava x Azram

Zavarovalnica Sava je z agencijo Luna \TBWA in umetnikom Azramom ustvarila digitalno aktivacijo za mlade, v kateri so podelili pet edinstvenih čelad.

Kratek opis akcije: Mikromobilna sredstva (klasična ali električna kolesa, skiroji in rolke) postajajo vse bolj priljubljena, še posebej med mladimi. S pojavom in razvojem trenda mikromobilnosti tudi v Sloveniji je Zavarovalnica Sava razvila inovativno Zavarovanje mikroMOBILNOSTI, ki ponuja številne rešitve za ključne potrebe lastnikov in uporabnikov teh lahkih prevoznih sredstev. A kljub tako inovativnemu zavarovanju je potrebno poudariti, da zavarovanje pri nezgodah pomaga le delno, za varnost največ naredijo ljudje sami z uporabo čelad. To je kot odgovorno podjetje želela sporočiti tudi Zavarovalnica Sava, zato so pripravili posebno aktivacijo, ki je nagovarjala glavne uporabnike mikromobilnih sredstev – mlade. Prav ti še vedno premalo uporabljajo čelade, saj se te, kot pravijo, redko podajo njihovemu slogu in so preveč monotone. Da bi mlade učinkovito nagovorili k uporabi in nošenju čelad, so si pri Zavarovalnici Sava zadali izziv: narediti čelade spet »kul«. Skupaj z Azramom, enim od najbolj prepoznavnih domačih uličnih umetnikov, so ustvarili pet edinstvenih ročno poslikanih čelad in jih ponudili v aktivaciji na družbenih omrežjih. Odziv je bil neverjeten, varnost pa še nikoli ni bila videti bolje, trdijo v agenciji.

Naročnik: Zavarovalnica Sava – mikroMOBILNOST

Elementi akcije: spletno oglaševanje, aktivacija na družbenih omrežjih, spletno mesto

Predstavnica naročnika: Karin Vidonja

Vodji projekta: Katja Hrovatin in Rok Travižan

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Miha Avsenik

Oblikovalka: Pia Požek

Spletna stratega: Juša Fabjan in Jan Omahen

Ilustrator: Azram – Maksim Azarkevič

 

sava

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji