Zavarovanje za tujino. Za vse mogoče.
Kako se odzvati, ko se uresniči malo verjeten scenarij?
Kaja Kovič
Vzajemna
Opis akcije: Na potovanjih, počitnicah ali krajšem oddihu lahko pride do marsičesa. Vse neverjetne, vendar ne ravno nemogoče situacije je Vzajemna s pomočjo agencije Futura DDB vključila v novo kreativno akcijo Zavarovanja za tujino, ko lahko pride zavarovanje še kako prav. Akcijo so vzpostavili tik pred poletnimi počitnicami, ko so potovalni cilji že bolj ali manj določeni.
Primeri sloganov: Malo verjetno je, da na hrvaški obali naletite na lačnega morskega psa. Ni pa nemogoče. / Malo verjetno je, da vam na rajski plaži pade velik kokos na glavo. Ni pa nemogoče. / Malo verjetno je, da se med ogledovanjem znamenitosti v tujem mestu ta zvrne na vas. Ni pa nemogoče.
Ime akcije: Zavarovanje za tujino. Za vse mogoče.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, radijski oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Klemen Daneu, Tomaž Krejačič in Barbara Kurevija
Direktor naročnika v agenciji: Gregor Firbas
Vodja projekta: Satin Papež
Kreativni direktor: Jože Gerečnik
Umetniška vodja: Vesna Žnidaršič
Izvedbena oblikovalca: Luka Štuhec, Marko Piškur, Iztok Perko
Kreativni strateg: Goran Lang
Tekstopisci: Tina Križaj, Katarina Ferk in Nino Bavčar
Ilustracije in motivi: Nu Frame