Zdravstvena polica
Vzajemna v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Futura predstavlja oglaševalsko akcijo, ki spremlja novo storitev Zdravstvena polica.
Vzajemna
Kratek opis akcije: V Vzajemni poudarjajo, da je oglaševalska akcija za Zdravstveno polico Varuha zdravja v marsičem prelomna. »Samo zavarovanje je zares celovit odgovor na potrebe trga oziroma na slabo kondicijo javnega zdravstva, ki je že leta v težavah, a pravih rešitev ni na vidiku. Drugo pomembno sporočilo akcije pa je preobrazba Vzajemne v Varuha zdravja. Ta je več kot le zavarovalnica. S svojimi spodbudami in storitvami hoče aktivno sodelovati v naši skrbi za zdravje,« pojasnjujejo.
Preobrazba v Varuha zdravja pa prinaša tudi prenovo podobe znamke in vizualnega jezika. Odslej bo Varuh zdravja prepoznaven tudi po sodobni 3D ilustraciji, ki bo prevzela glavno ilustrativno vlogo na tiskovinah, spletu in tudi v animiranih televizijskih oglasih.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, oprema poslovalnic
Predstavnik naročnika: Klemen Daneu
Vodja projekta v agenciji: Dragana Josipović
Kreativni direktor in tekstopisec: Jože Gerečnik
Umetniška direktorica: Maruša Koželj
Oblikovalec: Matjaž Lužar
Fotograf/ilustrator: Blaž Slivnik
Režiser: Žiga Pokorn
Produkcijska hiša: NuFrame
Medijska agencija: Futura PR