"Želite novo Toyoto? Zaplešite TikTok ples."
Toyota je prvič izvedla aktivacijo na TikToku, v kateri plesalcem na tem družbenem omrežju podarjajo nove modele Toyota Corolla Cross. Pri projektu so ji pomagale agencije Saatchi & Saatchi, Burrell Communications in Conill Advertising.
Kaja Kovič
Marketinška strategija je pritegnila mnogo pozornosti že pred vzpostavitvijo uradnega kanala za marketing in prodajo Corole Cross 2022. Komunikacijska akcija je navdihnila 1,4 milijona uporabnikov TikToka, ki so svoje plesne gibe pokazali pod ključnikom #CorollaCrossStep.
Priznani ameriški plesalec Aubrey Fisher z več kot 2 milijonama sledilcev, ki prav tako nastopi v televizijskih oglasih za promocijo novega vozila, je prvi ustvaril tovrstni videoposnetek za TikTok ter pomagal pri presoji drugih plesalcev. Posnetek Fisherja in zmagovalca bosta krasila pristajalno stran nove Toyote.
Akcija dokazuje, da tudi starejši in utečeni avtomobilski proizvajalci prestavljajo lastne marketinške strategije na sodobna omrežja, da bi ugodili naslednji generaciji voznikov.
»Blagovne znamke, kot je Toyota, iščejo platforme, ki omogočajo povezljivost in ta vsakič znova pritegne nove ciljne skupine k tradicionalnim blagovnim znamkam,« je komentirala Jodi Porter, direktorica za globalne poslovne rešitve pri TikToku.