Ziher je ziher!
V agenciji Internavti so za zavarovalnico Adriatic Slovenica zasnovali novo oglaševalsko akcijo oglaševanje glavnih produktnih stebrov zavarovalnice.
Adriatic Slovenica
Kratek opis akcije: Za oglaševanje glavnih produktnih stebrov zavarovalnice Adriatic Slovenica so v agenciji pripravili serijo oglasov, ki temeljijo na enakem uvidu: ljudje smo za svojo varnost pripravljeni storiti marsikaj. Ampak, ker varnosti ni nikoli dovolj, oglasi ciljno skupino na humoren način pozovejo, naj izberejo tudi celovita zavarovanja AS. Rdeča nit in prepoznaven element komunikacijske akcije je tako postala uveljavljena besedna zveza »ziher je ziher«.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, spletna komunikacija, tisk, radijsko oglaševanje, POS …
Predstavniki naročnika: Tamara Glavina Knafelc, Boštjan Jenko, Ksenija Gavez Kreft in Matjaž Butara
Agencija: Internavti
Medijska agencija: Media Publikum
Strateginji in vodji projekta v agenciji: Ana Peterlin in Urša Pučko
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Tekstopisci: Andraž Čelik, Arne Međedović in Blaž Kocjančič
Oblikovalka: Daša Hrvacki
Produkcijska hiša: Bright Visuals
Režiser: Miha Knific
Direktor fotografije: Aljoša Korenčan
Glasba: Tomaž Marič
Zvočna obdelava: Matjaž Zdešar
Fotograf: Primož Bregar