žito
Opaženo

Žitov »Zajtrk kruh«

Žitov »Zajtrk kruh« je del krovne komunikacijske platforme »Toplina in okus doma« za različne vrste kruha tega podjetja. Zasnovala jo je zagrebška Real grupa.

Kratek opis akcije: Tržnokomunikacijska akcija »Zajtrk kruha« izpostavlja ključne sestavine nove, inovativne vrste kruha, ki so enake, kot jih vsebuje tradicionalni slovenski zajtrk. Namenjena je tudi promociji zajtrka kot najpomembnejšega obroka dneva s sloganom »po zajtrku se dan pozna«.

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, družbeni mediji, prodajna mesta, video platforma, tiskani materiali, promocije, degustacije, interni kanali

Medijska agencija: Pristop Media

Predstavnik naročnika: Rok Cankar

Vodja projekta v agenciji: Dijana Karabašić

Kreativni direktor: Maro Pitarević

Tekstopisec: Saša Filipović

Umetniški direktor in fotograf: Josip Matić

Oblikovalka: Daniela Nakić Alfirević

Režiser: Maro Pitarević

Produkcijska hiša: VAL produkcija, Zagreb

Glasbena podlaga: ASGmusic – good morning

Čas trajanja akcije: od 1. do 31. oktobra 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji