Žitov »Zajtrk kruh«
Žitov »Zajtrk kruh« je del krovne komunikacijske platforme »Toplina in okus doma« za različne vrste kruha tega podjetja. Zasnovala jo je zagrebška Real grupa.
Žito Slovenija
Kratek opis akcije: Tržnokomunikacijska akcija »Zajtrk kruha« izpostavlja ključne sestavine nove, inovativne vrste kruha, ki so enake, kot jih vsebuje tradicionalni slovenski zajtrk. Namenjena je tudi promociji zajtrka kot najpomembnejšega obroka dneva s sloganom »po zajtrku se dan pozna«.
Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, družbeni mediji, prodajna mesta, video platforma, tiskani materiali, promocije, degustacije, interni kanali
Medijska agencija: Pristop Media
Predstavnik naročnika: Rok Cankar
Vodja projekta v agenciji: Dijana Karabašić
Kreativni direktor: Maro Pitarević
Tekstopisec: Saša Filipović
Umetniški direktor in fotograf: Josip Matić
Oblikovalka: Daniela Nakić Alfirević
Režiser: Maro Pitarević
Produkcijska hiša: VAL produkcija, Zagreb
Glasbena podlaga: ASGmusic – good morning
Čas trajanja akcije: od 1. do 31. oktobra 2019