živali
Opaženo

Živali niso darilo

V agenciji ENKI so v sodelovanju z 18 slovenskimi zavetišči, društvi in zavodi za dobrobit živali decembra zasnovali dobrodelno akcijo »Živali niso darilo«.

Kot pravijo, je njen glavni cilj ozavestiti miselnost, da hišni ljubljenčki niso primerno darilo v času praznikov, zlasti v obliki nepričakovanih presenečenj. »Na družbenih omrežjih v tem času krožijo kreativne objave, ki s pomočjo zvestih ljubiteljev živali pomagajo ozaveščati o praznični problematiki, s katerimi imajo izkušnje mnoga zavetišča živali. Povpraševanje po posvojitvi živali namreč decembra naraste, največkrat z namenom obdarovanja, kar pa se pogosto izkaže za nepremišljeno odločitev. Neodgovorni novi lastniki se svojega darila pogosto naveličajo in ga bodisi vrnejo v zavetišče, nekateri pa celo zavržejo na cesto ali smetišče,« pravijo v agenciji ENKI.

Poleg objav s kreativno grafično zasnovo in besednimi igrami na družbenih omrežjih so zasnovali še pristajalno stran z AI-generatorjem idej za darila, ki ga poganja ChatGPT. Generator služi kot pomočnik vsem, ki se pred prazniki mučijo z idejami za obdarovanje svojih najbližjih, hkrati pa generira alternativne ideje za vse tiste, ki so morda razmišljali o darovanju živali. Preizkusite ga lahko na povezavi.

živali

Sodelujoči: Tjaša Lenardič (strateginja), Neža Brezovnik (vodja projekta), Eva Novak (kreativna vodja in tekstopiska), Blaž Jakelj (oblikovalec), Sebastian Gradišar, Matej Tratnik in Vlado Stračkovski (spletna izvedba).

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji