Živi za svojo stvar.
Cockta je v sodelovanju z agencijo Yootree pripravila oglas, za katerega pravijo, da zanje pomeni korak dlje v utrjevanju položaja najbolj drzne, uporniške in privlačne regionalne pijače v srednji Evropi.
Cockta
Kratek opis akcije: V televizijskem oglasu »Tvoja« namesto igralcev predstavljajo avtentične glasbenike, skupine, plesalce, didžeje in umetnike iz vse regije, ki v resničnem življenju izzivajo družbena pravila in poosebljajo zgodbo znamke Cockta. »Provokativna zgodba z vizualno naracijo gledalce izziva, da v življenju iščejo svojo stvar, ne glede na družbene norme,« pravijo v Cockti.
Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletna stran, oprema prodajnih mest, aktivnosti na prodajnih mestih
Predstavniki naročnika: Jelena Jelenc, Jovan Spahić in Laura Bortas
Direktorica projekta: Petra Trontelj
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Tekstopisca: Tomaž Apohal in Bor Klemenc Mencin
Umetniški direktor in oblikovalec: Ivor Bogunić
Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio
Producentka: Sanja Milovanović
Režiserka: Marcella Zanki
Fotograf: Sever Zolak
Trajanje akcije: od marca 2020