cockta
Opaženo

Živi za svojo stvar.

Cockta je v sodelovanju z agencijo Yootree pripravila oglas, za katerega pravijo, da zanje pomeni korak dlje v utrjevanju položaja najbolj drzne, uporniške in privlačne regionalne pijače v srednji Evropi.

Kratek opis akcije: V televizijskem oglasu »Tvoja« namesto igralcev predstavljajo avtentične glasbenike, skupine, plesalce, didžeje in umetnike iz vse regije, ki v resničnem življenju izzivajo družbena pravila in poosebljajo zgodbo znamke Cockta. »Provokativna zgodba z vizualno naracijo gledalce izziva, da v življenju iščejo svojo stvar, ne glede na družbene norme,« pravijo v Cockti.

cockta

Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletna stran, oprema prodajnih mest, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika: Jelena Jelenc, Jovan Spahić in Laura Bortas

Direktorica projekta: Petra Trontelj

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Bor Klemenc Mencin

Umetniški direktor in oblikovalec: Ivor Bogunić

Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio

Producentka: Sanja Milovanović

Režiserka: Marcella Zanki

Fotograf: Sever Zolak

Trajanje akcije: od marca 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji