Življenje je, kar sami ustvarimo iz njega.
Luna \TBWA je za blagovno znamko Argeta ustvarila novo komunikacijsko platformo in oglaševalsko akcijo, s katero bo znamka še okrepila svoj položaj na evropskih trgih in s katero obrača nov list na vseh stopnjah svoje pojavnosti.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: V Argeti pravijo, da novo komunikacijsko platformo najbolje predstavi manifest znamke:
Življenje.
Kaj pravzaprav je življenje?
Je prazna knjiga. In njena vsebina je odvisna od nas.
Življenje je lahko vrsta dolgočasnih opravil, ki se jim težko izognemo.
Lahko je vsak dan ista rutina. Vsak dan ista služba, iste obveznosti, iste navade. Isti dolgčas.
Lahko pa tu in tam poskusimo kaj novega.
Lahko za nekoga naredimo korak več.
Stopimo korak dlje.
Sem in tja prekršimo kakšno pravilo.
Lahko smo pogumni in se predamo občutku.
Lahko smo pogumni in priznamo, da nas je strah.
Lahko ovire spremenimo v izzive. In Izzive v cilje.
Vsaka situacija, v kateri se znajdemo, je nova priložnost, da vzamemo stvari v svoje roke in si jo oblikujemo po svoje.
Življenje je, kar sami ustvarimo iz njega.
Ustvarimo si dobro.
Argeta. Dobra stran kruha.
Elementi akcije: televizijski oglas, tisk, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, promocijska gradiva
Predstavniki naročnika: Vida Kos, Mojca Pesendorfer, Petra Čadež, Nedeljka Jankovič, Špela Cocej Minatti in Živa Deu
Vodje projekta v agenciji: Nika Frece, Nina Melink in Valerija Smolej
Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopisca: Medeja Kraševec in Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Jure Sotler
Oblikovalci: Miha Feguš, Matic Kozinc, Ivan Todorović, Nuša Willenpart in Nina Zadravec
Strateginja: Maruša Hrovat
Digitalni strateg: Jan Omahen
Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov
Produkcijska hiša: Kinomotel
Režiser: Blaž Švent
Fotografa: Primož Korošec in Matevž Kostanjšek
Medijska agencija: ProMediaGrup
Trajanje akcije: september - oktober 2020