Zlata polenta, ki nas razvaja že pol stoletja
Zlata polenta s svojim okusom razvaja generacije že pol stoletja, zato je podjetje Žito ob petdeseti obletnici želelo vse kulinarične navdušence spomniti na jed, ki so nam jo pripravljale že naše babice in mame.
Žito
Kratek opis akcije: Kreativno oglaševalsko akcijo s sloganom »Zlata polenta, ki nas razvaja že leta« so zasnovali v sodelovanju z Agencijo Vodik. Akcija združuje vse prepoznavne elemente polente in v ospredje postavlja njeno značilno zlatorumeno barvo. Komunikacijska strategija združuje prepoznavne elemente polente – logotip in barvno skalo celostne grafične podobe podjetja, jubilejni znak in embalažo »50 let polente«. Toplina slogana, ki združuje vse vrednote Zlatega polja, komunikacijo zaokrožuje v celoto.
Strategija je zajemala tudi pripravo vsebin za odnose z javnostmi ter izdelavo oglasov in spletnih pasic za spletne in tiskane medije. S tovrstno vsebino so krepili ugled blagovne znamke in ozaveščali o tradiciji polente in njenem prepoznavnem okusu.
Pomemben element krepitve prepoznavnosti blagovne znamke je bila distribucija knjižice receptov Ustvarjajmo z zlato klasiko na gospodinjstva po Sloveniji. Knjižica skozi kreativno zasnovo, vsebinsko in grafično podobo zajema vse ključne elemente polente in vrednote blagovne znamke Zlatega polja. V njej so zbrani sodobni recepti iz polente, ki jih je pripravil kulinarični strokovnjak in bloger Sašo Šketa. V skladu s kreativno zasnovo celotne akcije so v Vodiku oblikovali tudi jubilejno stojalo, poličnike in paletno izpostavitev polente in njene jubilejne embalaže na prodajnih mestih.
Elementi projekta: kreativna zasnova, grafično oblikovanje, komunikacija, direktni marketing in distribucija tiskovin, vsebine za odnose z javnostmi, spletno oglaševanje in oglaševanje v tiskanih medijih, tekstopisje
Predstavnica naročnika: Neja Flak Brecelj
Direktor projekta: Nino Horvat
Kreativna direktorica: Jasmina Horvat
Vodja projekta: Katja Vidmar
Oblikovalca: Dragoljub Savič in Jelka Kaker
Tekstopisec: Borut Haclar