zlata polenta
Opaženo

Zlata polenta, ki nas razvaja že pol stoletja

Zlata polenta s svojim okusom razvaja generacije že pol stoletja, zato je podjetje Žito ob petdeseti obletnici želelo vse kulinarične navdušence spomniti na jed, ki so nam jo pripravljale že naše babice in mame.

Kratek opis akcije: Kreativno oglaševalsko akcijo s sloganom »Zlata polenta, ki nas razvaja že leta« so zasnovali v sodelovanju z Agencijo Vodik. Akcija združuje vse prepoznavne elemente polente in v ospredje postavlja njeno značilno zlatorumeno barvo. Komunikacijska strategija združuje prepoznavne elemente polente – logotip in barvno skalo celostne grafične podobe podjetja, jubilejni znak in embalažo »50 let polente«. Toplina slogana, ki združuje vse vrednote Zlatega polja, komunikacijo zaokrožuje v celoto.  

Strategija je zajemala tudi pripravo vsebin za odnose z javnostmi ter izdelavo oglasov in spletnih pasic za spletne in tiskane medije. S tovrstno vsebino so krepili ugled blagovne znamke in ozaveščali o tradiciji polente in njenem prepoznavnem okusu.

Pomemben element krepitve prepoznavnosti blagovne znamke je bila distribucija knjižice receptov Ustvarjajmo z zlato klasiko na gospodinjstva po Sloveniji. Knjižica skozi kreativno zasnovo, vsebinsko in grafično podobo zajema vse ključne elemente polente in vrednote blagovne znamke Zlatega polja. V njej so zbrani sodobni recepti iz polente, ki jih je pripravil kulinarični strokovnjak in bloger Sašo Šketa. V skladu s kreativno zasnovo celotne akcije so v Vodiku oblikovali tudi jubilejno stojalo, poličnike in paletno izpostavitev polente in njene jubilejne embalaže na prodajnih mestih.

polenta1

polenta2

polenta3

Elementi projekta: kreativna zasnova, grafično oblikovanje, komunikacija, direktni marketing in distribucija tiskovin, vsebine za odnose z javnostmi, spletno oglaševanje in oglaševanje v tiskanih medijih,  tekstopisje

Predstavnica naročnika: Neja Flak Brecelj

Direktor projekta: Nino Horvat

Kreativna direktorica: Jasmina Horvat

Vodja projekta: Katja Vidmar

Oblikovalca: Dragoljub Savič in Jelka Kaker

Tekstopisec: Borut Haclar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji