Zlati boben
Agencija Luna\TBWA je za Paideio Events zasnovala oglaševalsko akcijo za mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki bo 17. in 18. oktobra 2019 v Portorožu.
Paideia Events
Kratek opis akcije: Glavna tema 26. Zlatega bobna bo ustvarjalnost, ki poganja spremembe, kar poudarja tudi njegov letošnji slogan. »Vsi konteksti in koncepti zaostajajo in postajajo nepomembni zaradi grozeče globalne katastrofe in trend obravnavanja tega je vsak dan močnejši. Naša kultura se mora spremeniti na bolje, da bi imela prihodnost, oglaševanje pa ima moč in sredstva, da postane eden izmed povzročiteljev te spremembe. Letošnja vizualna identiteta festivala Zlati boben vpliva neposredno na čute gledalca kakor glasba. Sestavljena je iz zbirke modulov, ki lahko delujejo ločeno ali kombinirano v obliki kolaža. Vizualna identiteta s svojimi podobami in slogani izraža potrebo po delovanju. Predvideva konec obdobja pripovedovanja zgodb in napoveduje začetek ustvarjanja zgodb, ki spreminjajo svet,« idejno zasnovo podobe Zlatega bobna razlagajo v agenciji.
Elementi akcije: spletni video, spletni oglasi, serija tiskanih oglasov, zunanje oglaševanje
Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček
Umetniški direktor in ilustrator: Ljubo Bratina
Spletna strateginja: Maša Butara
Tekstopiska: Zala Sajko
Interaktivni oblikovalec: Ciril Trček
Spletni oblikovalec: Damijan Penič
Vodja projekta v agenciji: Sanja Subić