Zlato polje
V agenciji Internavti so v sodelovanju z Žitom »zakuhali« novo komunikacijsko akcijo za izdelke Zlato polje.
Žito
Kratek opis akcije: Vsi domači kuharji, ki pogosto vrtijo kuhalnice, se lahko hitro znajdejo v godlji, ki se ji reče rutina. Tako iz dneva v dan ustvarjajo enake jedi, iz enih in istih sestavin, po enih in istih postopkih. »Ker pa riž ni samo rižota in testenine niso samo testenine po bolonjsko, smo zasnovali kampanjo, v kateri s pomočjo idej za nevsakdanje doma pripravljene jedi navdihujemo uporabnice in uporabnike izdelkov Zlato polje in širimo njihova kulinarična obzorja. Kampanjo po našem receptu, s katero smo razkadili kuharsko rutino, pa je še dodatno začinil poljski režiser in direktor fotografije Jacek Szymanski,« pravijo snovalci komunikacijske akcije.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, oprema prodajnih mest, digitalna aktivacija
Predstavnice naročnika: Melita Bunić, Tanja Šoštarič in Neja Flak Brecelj
Direktorica projekta: Urša Pučko
Vodja projekta: Neža Šimenc
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Tekstopisec: Andraž Čelik
Oblikovalka: Daša Hrvacki
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Nora PG
Režiser in direktor fotografije: Jacek Szymanski
Fotograf: Miha Bratina
Stilistka hrane: Sabina Penšek
Oblikovanje in obdelava zvoka: 001