zlato polje
Opaženo

Zlato polje

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Žitom »zakuhali« novo komunikacijsko akcijo za izdelke Zlato polje.

Kratek opis akcije: Vsi domači kuharji, ki pogosto vrtijo kuhalnice, se lahko hitro znajdejo v godlji, ki se ji reče rutina. Tako iz dneva v dan ustvarjajo enake jedi, iz enih in istih sestavin, po enih in istih postopkih. »Ker pa riž ni samo rižota in testenine niso samo testenine po bolonjsko, smo zasnovali kampanjo, v kateri s pomočjo idej za nevsakdanje doma pripravljene jedi navdihujemo uporabnice in uporabnike izdelkov Zlato polje in širimo njihova kulinarična obzorja. Kampanjo po našem receptu, s katero smo razkadili kuharsko rutino, pa je še dodatno začinil poljski režiser in direktor fotografije Jacek Szymanski,« pravijo snovalci komunikacijske akcije.

žito

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, oprema prodajnih mest, digitalna aktivacija

Predstavnice naročnika: Melita Bunić, Tanja Šoštarič in Neja Flak Brecelj

Direktorica projekta: Urša Pučko

Vodja projekta: Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser in direktor fotografije: Jacek Szymanski

Fotograf: Miha Bratina

Stilistka hrane: Sabina Penšek

Oblikovanje in obdelava zvoka: 001

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji