z
Opaženo

Zmaga je le začetek

Hisense, uradni partner UEFA EURO 2024, v novi kampanji nogometne navijače ogreva za prvenstvo, ki se bo to poletje odvijalo v Nemčiji.

Hisense si kot uradni partner UEFA EURO 2024 prizadeva navijačem zagotoviti najboljšo izkušnjo spremljanja nogometnih tekem, zato v novi kampanji predstavlja njihove najnovejše inovativne izdelke, ki ljudem izboljšujejo življenje in izkušnjo nogometne vročice. Kampanjo, v kateri predstavljajo svoje inovativne izdelke, so začeli s televizijskim in spletnim oglasom, v katerem predstvljajo napredne tehnologije, s katerimi širijo vzdušje s stadionov po vsem svetu in podpirajo nogometne junake in njihove goreče navijače.

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji