Zvočno okušanje
Luna \TBWA in Argeta s prvim zvočnim okušanjem premikata meje tudi v znanosti.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: Namazi Argeta Exclusive so do zdaj zadovoljili skoraj vse čute. Lahko smo jih vonjali, okušali, videli in tipali. Nismo pa jih slišali. Luna \TBWA je v sodelovanju z Argeto prišla do izziva – kako lahko okus namaza pretvorimo v zvok? Idejo sta navdihnila nova okusa Exclusive bratov Vračko, ki s presenetljivo kombinacijo sestavin v ustih ustvarjata pravo simfonijo okusov.
Zbrali so ekipo živilskih tehnologov in strokovnjakov za zvok, ki se je z dodajanjem dimenzije zvoka ukvarjala sistematično, premišljeno, eksperimentalno, znanstveno in ne nazadnje tudi umetniško. Tehnologi, ki so pri Argeti zadolženi za razvijanje okusov, so najprej določili profil okusa ter opredelili intenzivnost in trajanje posameznih sestavin v vseh fazah okušanja (aroma in prvi okus, okušanje telesa in pookus). Na podlagi tega so strokovnjaki za zvok v znanstveno podprti razdelavi določili temeljne elemente, ki so jih zvočno in glasbeno predstavili tako, da v poslušalcu prebudijo doživetje okušanja sestavin še preden zares poskusi namaz. Trajanje končnega izdelka so uskladili s povprečnim časom okušanja namaza in popolno izkušnjo okušanja spremenili v zvočno senzacijo. Raziskovalni skupini je torej uspelo nekaj povsem novega – doživetje okušanja so s pomočjo znanosti prevedli v zvok in ustvarili prvo zvočno okušanje, ki ga lahko okusite tudi vi na soundtasting.argeta.com.
Elementi akcije: tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbeni mediji, spletni dogodek za medije
Predstavnice naročnika: Vida Kos, Živa Deu, Nataša Gregorc Češnovar in Gaja Bertok
Vodje projekta v agenciji: Urška Cerar, Nina Melink in Nika Frece
Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček
Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniška direktorja: Jure Sotler in Damijan Penič
Spletna oblikovalka: Nuša Willenpart
Oblikovalec: Jan Mohorič
Spletni strateg: Jan Omahen
Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej
Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov
Glasbeni producent: dr. Mitja Reichenberg
Trajanje akcije: november-december 2020